Skip to main content
omdat wij op vakantie gaan heb ik internet geactiveerd voor 500 mb, dit is de eerste keer dat ik dat doe,maar nu is het 24 juli, heb ik nu voor de laatste dagen van juli ook nog internet en kost mij dat dan ook 10 euro of gaat de bundel nu pas in augustus in, dat kan ik niet echt op internet vinden.ik heb een simonly per maand zeg maar en geen jaarabonnement.



alvast bedankt
Hoi m van dijk, wat leuk dat je je vraag op ons forum stelt :)



Wanneer je geen internetbundel hebt en je bestelt er eentje, dan gaat het meteen in. In jouw geval heb je dus nu nog een week internet.

Je betaalt dan natuurlijk niet de volle mep, maar je betaalt nu €2,33 voor de rest van juli.



Je geeft aan dat je op vakantie gaat, maar dan toch wel in Nederland?

Onze bundels werken namelijk enkel in Nederland. Als je nu naar het buitenland gaat, kun je vandaag nog je bundel weer uitzetten zodat ie op 1 augustus gestopt is.



Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?
let goed  op, als je over de bundel gaatdan betaal je extra, als je under de bundel blijft daat wat over is, is gestolen door simyo, het staat in de contract dat diefstal van je mb"s en beltegoed is toegestaan. eidereen dat heeft wat mb's en beltegoed over mag hem niet meenemen naar de volgende maand, het is diefstal om winst te maken van uw geld. Jij betaal voor zoveel maar je mag hem niet helemaal hebben. Over bundel? peck, betaal meer, UNDER Bundel peck Simyo neemt em terug, maakt net uit dat je heb al betaald. DIEFSTAL
Hoi troppo1,



Ik heb zojuist in dit topic op je bericht gereageerd. Ik wil je vragen eenzelfde bericht maar in één topic te plaatsen, zodat we het overzicht op het forum kunnen bewaren 🙂

Reageer