Skip to main content
Mijn aansluiting was blokeerd, en  omdat ik in het buitenland zat, heb ik hem sowieso niet gebruikt, en heb mijn abonnement daarom dus opgezet. Maar nu ben ik toch wel weer terug in Nederland, en blijkbaar is mijn aansluiting sowieso nog niet opgezeggt? Of toch wel? Ik kom er echt niet uit en zou mijn abonnement graag weer gebruiken, als de aansluiting nog bestaat en niet meer geblokeerd is!
Hoi Louisa92, leuk dat je je vraag stelt op het Simyo forum :)



Lastig dat er verwarring is over je opzegging. Ik heb even voor je gekeken. Je aansluiting was geblokkeerd vanwege een of meerdere openstaande facturen. Op 12 augustus is de blokkade opgeheven. Maar je hebt op 8 augustus je abonnement opgezegd voor 1 september. Ik kan deze opzegging jammer genoeg niet ongedaan maken 😞 Vanaf vandaag kan je je simkaart niet meer gebruiken.



Als je toch weer een Simyo abonnement wilt hebben met hetzelfde nummer, kun je een prepaid simkaart bestellen met nummerbehoud 🙂 Ik raad je aan zo snel mogelijk deze bestelling te plaatsen. Een vervallen nummer kan namelijk niet meer worden overgezet. Via Mijn Simyo kan je daarna gebruikmaken van de overstapbutton 'Stap over naar Sim Only'. Je nieuwe prepaid simkaart wordt dan binnen 48 uur omgezet naar een abonnement.



Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?
Hoi Louisa92, leuk dat je je vraag stelt op het Simyo forum :)



Lastig dat er verwarring is over je opzegging. Ik heb even voor je gekeken. Je aansluiting was geblokkeerd vanwege een of meerdere openstaande facturen. Op 12 augustus is de blokkade opgeheven. Maar je hebt op 8 augustus je abonnement opgezegd voor 1 september. Ik kan deze opzegging jammer genoeg niet ongedaan maken 😞 Vanaf vandaag kan je je simkaart niet meer gebruiken.



Als je toch weer een Simyo abonnement wilt hebben met hetzelfde nummer, kun je een prepaid simkaart bestellen met nummerbehoud 🙂 Ik raad je aan zo snel mogelijk deze bestelling te plaatsen. Een vervallen nummer kan namelijk niet meer worden overgezet. Via Mijn Simyo kan je daarna gebruikmaken van de overstapbutton 'Stap over naar Sim Only'. Je nieuwe prepaid simkaart wordt dan binnen 48 uur omgezet naar een abonnement.



Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?







Dankje voor de antwoord. Maar het probleem is nu, dat ik geen prepaid simkaart bestellen kan, want de pagina van simyo zegt elke keer als ik de betaling af wil sluiten 'oeps kan niet worden weergegeven'. Probeer het al dagen, op verschillende toestellen, dus ik zou niet weten wat er fout gaat, maar ik wordt er helemaal gek van, ik heb de sim kaart echt nodig !!!
Hoi Louisa92,



Ik raad je aan om een simkaart te bestellen via een desktop (laptop of pc). Een bestelling met een mobiele telefoon of tablet werkt soms niet goed. Zou je dat willen proberen?



Ik hoop dat je eruit komt 🙂

Reageer