Skip to main content
Hoe weet ik of ik een maand abo heb of een jaar abo? Kan ik dat zien? Bij instellingen zie ik geen datum staan.
Als er bij je instellingen en abonnementsinfo geen datum staat kun je er vanuit gaan dat je een maand abbo hebt.
Hoi mimo, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Raytje heeft je al goed doorverwezen 🙂 Op Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Abonnement kun je terugzien of je een maand- of jaarabonnement hebt. Alleen bij een jaarabonnement staat er een einddatum. Bij een maandabonnement zie je alleen je bundels staan.



Is je vraag beantwoord?



@Raytje; dankjewel voor je reactie 😃
Even een korte vraag wat dit betreft: ik zie bij instellingen>abonnement geen einddatum staan, maar alleen bundels. Als ik dan kijk bij bundels aanpassen kan ik alleen kiezen bij 'jouw abonnement' tussen 'jaar voordelig' en 'nog een jaar extra voordelig'. Heb ik dan toch een jaar abonnement?
Hoi Arjenv1,



Goede vraag 🙂! Als je hier géén einddatum meer ziet staan, dan is je jaarcontract inmiddels verlopen. Je had dus een jaarabonnement. Daarom zie je dit ook staat bij het wijzigen van je bundels. Begrijp je dat?



Groetjes, Tiury
Aha, ik snap wat je schrijft. Is het voor mij mogelijk om van mijn jaarabonnement een maandabonnement te maken? Wat zijn (behalve de opzegtermijn gok ik) de verschillen tussen een maand- en een jaarabonnement?



Dank voor je antwoord!
Hoi Arjenv1,



Haha:

Wat zijn (behalve de opzegtermijn gok ik) de verschillen tussen een maand- en een jaarabonnement?



Perfect gegokt 🙂. Dat is het grootste verschil. Daarnaast zijn de tarieven voor een echt maandcontract(abonnement) hoger. Wat jij nu hebt is een jaarcontract dat is afgelopen. Als je jaarcontract is afgelopen, dan heb je een maandelijks opzegbaar abonnement. Dit echter wél tegen het jaarabonnement tarief 🙂. Dat vinden we wel zo netjes.



Als het goed is heb jij nu de mogelijkheid om je abonnement te verlengen met een jaar via Mijn Simyo. Hierbij hebben we sinds kort de actie dat je bij verlengen +50% van je internet bundel krijgt. Dat is dus het grote voordeel van verlengen met nog een jaar 🙂.



Groetjes, Tiury
Duidelijk, dank je wel Tiury!
Hoi Arjenv1,



Goed om te horen 🙂. Bedankt dat je het even hebt laten weten! Mocht je nog verdere vragen hebben, weet je het Simyo forum te vinden.



Groetjes, Tiury

Reageer