Skip to main content
Binnenkort loopt mijn jaarabonement af. Indien ik weer bij Simyo afsluit dan betaal ik de huidige duurder abonnementskosten of hou ik mijn goedkoper tarief?
https://www.simyo.nl/sim-only



Via bovenstaande link kun je dan het bedrag per maand ongeveer bekijken.

Verlengen kun je hierna normaal via Mijn Simyo doen. En niet volgens bovenstaande link.

Bovenstaande link is echt ter indicatie van de kosten.
https://www.simyo.nl/sim-only



Via bovenstaande link kun je dan het bedrag per maand ongeveer bekijken.

Verlengen kun je hierna normaal via Mijn Simyo doen. En niet volgens bovenstaande link.

Bovenstaande link is echt ter indicatie van de kosten.



Dat wist ik al, beantwoord alleen niet mijn vraag.
Binnenkort loopt mijn jaarabonement af. Indien ik weer bij Simyo afsluit dan betaal ik de huidige duurder abonnementskosten of hou ik mijn goedkoper tarief?



Als ik jou was zou ik niets doen, dan blijft alles zoals het nu is en is je abbo maandelijks opzegbaar.

Wijzig je niets, verleng je niets, dan blijven je huidige bundels van kracht, tegen de voor jou geldende maandprijs.

Vrijheid, blijheid...... toch? :)
Hoi HansA,



Ben je geholpen met het antwoord van Friesian?



Ik heb wel voor de overzichtelijkheid jouw topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.



Friesian en maikel.twinnie; dank voor de assistentie en de antwoorden.
Hoi HansA,



Ben je geholpen met het antwoord van Friesian?



Ik heb wel voor de overzichtelijkheid jouw topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.



Friesian en maikel.twinnie; dank voor de assistentie en de antwoorden.





Niet echt. Ik vindt tegenstrijdig informatie op de website en in de mijn simyo app.



Indien ik in de mijn simyo app kijk, en ik nog een jaar erbij doe, dan wordt mijn abonnement ook met korting duurder. Of ik kijk naar de website, daar kan ik niet voor een jaar erbij kieyen en het wordt nog duurder..



Doe ik niets, dan denk ik, dat mijn abonnement wordt omgezet in een maandabonnement, en dat is ook weer duurder.



Graag eens duidelijke uitleg. Of hebben jullie geen belangstelling om klanten te houden?
Door niets te doen ga je niet meer betalen dan nu. Er verandert eigenlijk helemaal niets, behalve dat je elke maand kan opzeggen.
De website zegt dat het maandabonnement duurder is dan een jaarabonement. Of er komt nog een moderator langs, die echt in mijn abonnement kijkt, of ik ga verhuizen. Afhankelijk hoe ik de website benader, staat er soms wel, soms niet nog een jaar simyo bij.
Klopt, jaarabonnementen zijn altijd voordeliger dan vergelijkbare maandabonnementen. Dat voordeel krijg je omdat Simyo dan weet dat je minimaal 1 jaar klant blijft. Maar als jouw jaarabonnement na 1 jaar is verlopen en je onderneemt geen actie, dan ben je niet een nieuwe klant die een maandabonnement kiest, je bent een bestaande klant die er voor gekozen heeft om niet op te stappen na 1 jaar en daarom blijf je gewoon hetzelfde bedrag per maand betalen als tijdens je jaarabonnement. Nieuw is wel dat je elk moment kunt verhuizen. Dat kon daarvoor niet (althans niet zonder afkoop kosten).
Hoi HansA,



Wat vervelend dat de verlenging in combinatie met de nieuwe bundels zo'n verwarring oplevert. Nu moet ik zeggen dat ik me het in jouw geval kan voorstellen.😕



Jij hebt al de goedkoopste versies van jouw bundels. Het is in jouw geval niet verstandig om te verlengen. Zoals Scotsman(dank!) al uitlegt, kun jij beter je abonnement door laten lopen zoals het nu is. Je bent dan maandelijks opzegbaar. Omdat je voorbij de einddatum van je contract bent.:)



Maandbundels zijn duurder voor diegene die een nieuw abonnement afsluiten. Voor jouw geldt dus:
jouw jaarabonnement na 1 jaar is verlopen en je onderneemt geen actie, dan ben je niet een nieuwe klant die een maandabonnement kiest, je bent een bestaande klant die er voor gekozen heeft om niet op te stappen na 1 jaar en daarom blijf je gewoon hetzelfde bedrag per maand betalen als tijdens je jaarabonnement. Nieuw is wel dat je elk moment kunt verhuizen. Dat kon daarvoor niet (althans niet zonder afkoop kosten).




jij blijft dus bellen en internetten zoals jij gewend bent. Je kunt zelfs je maandbundel aanpassen, zonder te verlengen. Bekijk dan wel even goed of verlengen bij die bundel geen goedkopere oplossing is;)

Is alles je zo duidelijk?

Reageer