.

Beantwoord

Geen optie om jaarabo te verlengen, hoe kan dat?

  • 15 October 2015
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb de mail voor trouwe bellers ontvangen en ik wilde graag mijn abo verlengen met 1 jaar icm met die actie voor trouwe bellers.

Ik kan helaas het knopje verlengen niet vinden in het overzicht bundels aanpassen. Ik heb alleen de keuze uit de doorzichtige knop "Maand Flexibel" en de knop die geldt voor mijn abo "Jaar Voordelig". Als ik op maand klik krijg ik de melding dat mijn contractduur al wordt aangepast en in mijn centrale overzicht staat dat over 17 dagen mijn nieuwe bundels ingaan maar ik heb niet op aanpassen geklikt, dus ik vraag me af wat er aangepast gaat worden.

Ik heb een jaarabo van 200 min. en 500 MB, het is nog niet afgelopen maar ik heb wel de indruk dat ik deze voor 1 nov. kan verlengen voor een jaar dankzij de mail.

Ben verder tevreden over Simyo. Alles werkt super m.u.v. bovenstaande.
icon

Beste antwoord door Ernst 16 October 2015, 12:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ste3fan,

In dit topic wordt al hele wat uitleg gegeven over de mail die je hebt gekregen.
Hopelijk kun je daar je antwoord al vinden 🙂

Reageer