.

Beantwoord

Geen internetbankieren, hoe kan ik toch bestellen?

  • 12 December 2014
  • 5 reacties
  • 573 Bekeken

Hallo,

Een client van mij wil een Simyo abonnement afsluiten maar ze heeft geen internetbankieren. Bij het afsluiten heb je alleen de keuze van Ideal als betalingsmiddel. Is het mogelijk dat de betaling ook op een andere wijze gedaan kan worden, bijv. een acceptgiro?
Graag jullie reactie.
Bvd.

Groet,
icon

Beste antwoord door Ali 15 December 2014, 11:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het kan even duren voordat een moderator van Simyo reageert (weekend!) maar hier is alvast het antwoord: volgens mij is betaling met een acceptgiro bij Simyo niet mogelijk.
Reputatie 7
Mijn sim-only abo wordt elke maand atomatisch geïncasseerd.
Bedankt voor jullie reacties.
Een oplossing zou dan kunnen zijn dat de client een abonnement afsluit en ik via mijn rekening deze eerste betaling doe. Mijn client kan dan via haar eigen Mijn Simyo het rekeningnummer van mij wijzigen naar die van haar voor de maandelijkse automatische afschrijvingen. 
Reputatie 7
Ik denk dat dat de enige juiste oplossing is.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Subok,

Welkom op het forum.

Vervelend om te horen dat een bestelling plaatsen niet mogelijk is omdat je cliënt geen internetbankieren heeft.

De oplossing die je voorstelt kan, je dient wel rekening te houden dat de bestelling alleen goedgekeurd kan worden als de tenaamstelling exact overeen te komen met de tenaamstelling van de bankrekening.

Dit zou dus betekenen als je betaling doen met je rekening dat het abonnement ook op je naam hoort te staan. Je kan niet bestellen op naam X en betalen met het rekeningnummer van Y.

Een andere mogelijk is er helaas niet omdat je voor het wijzigen van een rekeningnummer ook iDeal nodig hebt :(
Want zonder internetbankieren kan je bij Simyo in principe géén abonnement afsluiten. Alles gaat namelijk online bij ons.

Is je vraag hiermee beantwoord?


@Scotsman en @RicoK, bedankt voor jullie reacties.

Reageer