Skip to main content
Wil voor mijn schoonouders een abonnement afsluiten. Zij hebben geen ideal.

Wij hebben al 4 abonnementen, dus kunnen er geen 1 afsluiten voor hun, op onze rekening.

Hoe kunnen zij toch een abonnement bij jullie afsluiten??



Groetjes, Bea
Hoi,



Je kunt maximaal 5 aansluitingen hebben op 1 naam..



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-een-factuur-krijgen-voor-meerdere-aans-239?c=389&_ga=1.230911831.956529944.1458566364
Hoi HBKR,



Welkom op het Simyo Forum.



Wast leuk dat je ook voor je schoonouders een abonnement bij Simyo wilt afsluiten. Zoals Raytje heeft aangegeven, kun je maximaal 5 abonnementen op hetzelfde banknummer, mailadres of naam afsluiten. In dit geval wordt het jouw 5e abonnement en zou alles dus goed moeten gaan.



Nu heb ik een beetje voorkennis en weet ik dat een 5e abonnement altijd extra gecheckt wordt. In jouw geval is dit ook gebeurd en is de bestelling afgekeurd vanwege het niet overeenkomen van de tenaamstelling van het contract en het banknummer. Omdat jij mij hier al hebt laten weten dat het gaat om een abonnement voor je schoonouders, heb ik er gelijk voor gezorgd dat de bestelling goed gekeurd wordt.



Het kan zijn dat jij net pas een e-mail hebt gekregen met daarin een afkeuring. Je mag deze dus als niet verzonden beschouwen. We hebben de bestelling zojuist goedgekeurd en de simkaart is dus onderweg. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@Raytje, bedankt voor je duidelijke antwoord :)



Groetjes,

Angela

Reageer