Skip to main content
Hoi ,



Ik ben al een tijdje klant bij jullie. Na mijn eerste jaarcontract heb ik deze verlengd met "nog een jaar". Deze is inmiddels ook al weer een tijdje verlopen. Nu heb ik na aanleiding van de nieuwe prijzen / bundels deze aangepast. Hierbij had ik verwacht omdat ik geen contract meer had deze weer met 1 jaar verlengd zou worden maar ik kan nergens de datum van het contract terug vinden.

Betekend dit dat ik contract vrij ben en blijf zolang ik verder bij simyo blijf?



Verder bevalt het mij prima, enkel toch af en toe wel een gemis dat jullie geen buitenlandbundels aanbieden voor internet.



Gr. Wouter
Hoi Wally224,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te lezen dat je al zo lang klant van Simyo bent 🙂



Na jouw 1e jaar contract bij ons, heb je gekozen voor de optie 'nog een jaar'. Hiermee heb je jouw contract logischerwijs verlengd met 1 jaar. Dit kun je inderdaad maar 1 keer doen. Op het moment dat jouw verlengde contract ook verlopen is, wordt het abonnement maandelijks opzegbaar.



Je kunt nog wel kiezen voor andere bundels binnen de optie 'nog een jaar'. Dit zal in jouw geval geen effect hebben op de einddatum van jouw contract. Je kunt jouw bundels dus wijzigen zonder met 1 jaar te verlengen.



Het klopt dat wij geen buitenlandbundel aanbieden. Onze focus ligt op dit moment op het aanbieden en verbeteren van onze website, Mijn Simyo en de Mijn Simyo App. Natuurlijk nemen we al jullie ideeën over een buitenlandbundel wel mee. Wie weet kunnen we hier in de toekomst iets mee doen. Bedankt voor je feedback hierover.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Hier komt jouw vraag beter tot zijn recht :)



Groetjes,

Angela
Oké top! Bedankt voor de snelle reactie. Weer een reden om nog lang klant te blijven 😉
Dat is goed om te lezen Wally224! Natuurlijk heb ik dit graag gedaan 🙂 Bedankt voor je compliment!



Mocht je ons in de toekomst nog nodig hebben, stel je vragen dan gerust. We staan voor je klaar.



Groetjes,

Angela

Reageer