Skip to main content
Goedemorgen, wij hebben 4 abonnementen in het gezin. Alle 4 de abonnementen hebben we (voor 1 november) met 1 jaar verlengd. Bij 2 hebben we geen bonus mb's gekregen, bij de andere 2 wel. Hoe kan dit?
Hoi M.a.r.i.s.k.a., welkom op het Simyo forum!



Wat leuk dat jullie vier abonnementen hebben bij Simyo 🙂 Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie drie abonnementen terug. De telefoonnummers die eindigen op 78 en 57, daar is een internetbundel aan toegevoegd met extra bonus MB's. Het nummer waarmee je bent ingelogd eindigend op 96, daar zie ik geen internetbundel op terug met bonus.



Wil je voor dit nummer kijken op je Mijn Simyo pagina > Overzicht > "pas je bundels aan". Als je gaat naar "Nog een jaar - Extra voordelig" zie je dan internetbundels staan met gratis MB's? :)



Stuur je naar webcare@simyo.nl het vierde telefoonnummer? Geef je ook meteen aan dat je op verzoek van mij een telefoonnummer hebt door gemaild? Anders ontvang je van ons een standaard reactie en dat is natuurlijk niet de bedoeling ;)



Geef je het aan ons door?
Hallo Naomi, ik zie geen gratis MB's staan bij "Nog een jaar - Extra voordelig". Heb het telefoonnummer gemaild zoals je had gevraagd. Groetjes Mariska
Hoi M.a.r.i.s.k.a,



Bedankt voor je e-mail 🙂. Nu weten we precies over welk nummers het gaat.



Volgens ons hoor je op deze accounts wel gewoon een extra MB bundel aan te kunnen schaffen, maar nog niet dat dit is gebeurd. Zou je in je browser de cookies willen verwijderen en nogmaals willen inloggen? Ik verwacht dat de extra MB bundels dan weer zichtbaar zijn en je de verlenging opnieuw kunt aanvragen.



Groetjes, Tiury
Ik heb nu mijn browse geschiedenis gewist (incl. cookies), ik denk dat je dat bedoelde ? Ik zie geen extra MB bundels.

Wat nu, heb je nog een suggestie?

Groetjes Mariska
Hoi M.a.r.i.s.k.a,



We hebben het nagekeken en op de nummers die eindigen met 96 en 11 is het gewoon mogelijk om extra MB´s te nemen met de verlengactie. Bij het nummer 96 heb deze stap bij het wijzigen denk ik overgeslagen, want je belbundel is wel aangepast.



Denk er wel aan dat je de rechter knop met ´Nog een jaar´ selecteert. Dan is het mogelijk om de internetbundels met extra MB´s te kiezen 🙂.



Laat je me weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury

Reageer