.

Beantwoord

Geen bevestiging overstap prepaid naar Sim Only, wat kan ik doen?

  • 13 November 2023
  • 8 reacties
  • 41 Bekeken

Hoi! 
Zojuist online overgestapt van Prepaid naar SimOnly. Er is ook 1 cent van m’n bankrekening af gehaald, dus het lijkt goed te zijn gelukt. Heb ook een sms gekregen van de betaling maar niet dat de bestelling succesvol is afgerond. Ook geen e-mail. Er staat ook niks in mijn simyo account/profiel. Nu twijfel ik of alles goed gelukt is? 

Wie kan mij helpen? Waarschijnlijk ben ik gewoon ongeduldig 😂😂

Groetjes,

Mindy

icon

Beste antwoord door Seren 14 November 2023, 14:24

Bekijk originele reactie

8 reacties

Oh nevermind! Na wat rondgeneusd op dit forum, nogmaals simonly ‘besteld’ en dit keer wel gelukt! Mailtje met bevestiging ontvangen. Helaas kan ik deze topic/vraag niet meer verwijderen. 
 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mau2023

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je de overstap hebt gemaakt van prepaid naar Sim Only. Gelukkig heb je inmiddels de bevestiging. Ik wil je alvast heel veel plezier wensen met jouw nieuwe bundels! Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren

Badge

Het zelfde geld voor mij gisteren sim only besteld kan er niks van terug vinden wel een cent overgemaakt 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @De beller,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist even meegekeken en ik zie dat je met jouw bestaande prepaid aansluiting bent overgestapt naar een Sim Only abonnement. Je maakt nu dus gebruik van een Sim Only abonnement met het nummer dat eerst een prepaid was. Was dit de bedoeling of wilde je naast je prepaid aansluiting een aparte aansluiting bestellen? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Badge

Nee is goed zo

Alleen ik kreeg vol bel tegoed voor een aantal dagen ipv hele maand 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @De beller,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het duidelijk is! Wat bedoel je precies met vol beltegoed? 

Groetjes,
Amy

Badge

Ik kreeg de volledige 6000 mb en 200 min en die zijn over 5 dagen alweer weg want dan komt de nieuwe bundel moet ik voor de 5 dagen een volle bundel betalen ik krijg het in 5 dagen nooit op

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @De beller,

Bedankt voor je reactie. Duidelijk! De factuur wordt hier inderdaad op aangepast omdat je pas betaald vanaf het moment dat de bundels actief zijn. In dit geval betaal je dus de bundels vanaf 26-11 tot en met 30-11. Ook wordt het beltegoed dat je nog had op de prepaid aansluiting verrekend met je eerste factuur 😊.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy

Reageer