Beste Simyo,
Ik heb mijn abonnement aangevraagd en mijn simkaart toen vrij snel ontvangen. Deze heb ik geactiveerd op 20/2. Ik kreeg regelmatig het bericht dat mijn nummer op 27/2 over gezet zou worden en dat pas vanaf dat moment de bundels in gebruik gingen. Voor die tijd, als ik mijn simkaart gebruikte, zou ik buiten de bundel bellen/sms'en/internetten.
Nu heb ik geen officiiel bericht gekregen dat mijn nummer succesvol is overgezet. Wel ben ik bereikbaar op mijn oude nummer op mijn nieuwe simkaart, dus ik ga er vanuit dat dat is geslaagd. Nu is de vraag die overblijft: bel/sms/internet ik wel binnen mijn bundels? Ik zit niet te wachten op hoge rekeningen.
mvg
Janneke
Bladzijde 1 / 1
Probeer eens 1 sms, en controleer dan een dag later waar deze vanaf is gegaan!
Ik heb mijn abonnement aangevraagd en mijn simkaart toen vrij snel ontvangen. Deze heb ik geactiveerd op 20/2. Ik kreeg regelmatig het bericht dat mijn nummer op 27/2 over gezet zou worden en dat pas vanaf dat moment de bundels in gebruik gingen. Voor die tijd, als ik mijn simkaart gebruikte, zou ik buiten de bundel bellen/sms'en/internetten.
Nu heb ik geen officiiel bericht gekregen dat mijn nummer succesvol is overgezet. Wel ben ik bereikbaar op mijn oude nummer op mijn nieuwe simkaart, dus ik ga er vanuit dat dat is geslaagd. Nu is de vraag die overblijft: bel/sms/internet ik wel binnen mijn bundels? Ik zit niet te wachten op hoge rekeningen.
mvg
Janneke
Hoi JannekeeD,
Welkom op het forum!
Je telefoonnummer is op 27 februari overgenomen door Simyo. Het overzetten gebeurd tussen 9 uur 's morgens en 6 uur 's avonds.
Na 6 uur is je telefoonnummer in dienst van Simyo. Je ontvangt niet nogmaals een bericht wanneer het telefoonnummer al is overgezet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.