Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb mijn abonnement aangevraagd en mijn simkaart toen vrij snel ontvangen. Deze heb ik geactiveerd op 20/2. Ik kreeg regelmatig het bericht dat mijn nummer op 27/2 over gezet zou worden en dat pas vanaf dat moment de bundels in gebruik gingen. Voor die tijd, als ik mijn simkaart gebruikte, zou ik buiten de bundel bellen/sms'en/internetten.



Nu heb ik geen officiiel bericht gekregen dat mijn nummer succesvol is overgezet. Wel ben ik bereikbaar op mijn oude nummer op mijn nieuwe simkaart, dus ik ga er vanuit dat dat is geslaagd. Nu is de vraag die overblijft: bel/sms/internet ik wel binnen mijn bundels? Ik zit niet te wachten op hoge rekeningen.



mvg

Janneke
Probeer eens 1 sms, en controleer dan een dag later waar deze vanaf is gegaan!
Beste Simyo,



Ik heb mijn abonnement aangevraagd en mijn simkaart toen vrij snel ontvangen. Deze heb ik geactiveerd op 20/2. Ik kreeg regelmatig het bericht dat mijn nummer op 27/2 over gezet zou worden en dat pas vanaf dat moment de bundels in gebruik gingen. Voor die tijd, als ik mijn simkaart gebruikte, zou ik buiten de bundel bellen/sms'en/internetten.



Nu heb ik geen officiiel bericht gekregen dat mijn nummer succesvol is overgezet. Wel ben ik bereikbaar op mijn oude nummer op mijn nieuwe simkaart, dus ik ga er vanuit dat dat is geslaagd. Nu is de vraag die overblijft: bel/sms/internet ik wel binnen mijn bundels? Ik zit niet te wachten op hoge rekeningen.



mvg

Janneke




Hoi JannekeeD,



Welkom op het forum!

Je telefoonnummer is op 27 februari overgenomen door Simyo. Het overzetten gebeurd tussen 9 uur 's morgens en 6 uur 's avonds.

Na 6 uur is je telefoonnummer in dienst van Simyo. Je ontvangt niet nogmaals een bericht wanneer het telefoonnummer al is overgezet.

Reageer