Skip to main content
hallo, ik heb meerdere providers gehad, maar nog nooit dat ik binnenshuis totaal geen ontvangst heb. ik heb de telefoon overgezet naar gsm only, geen verschil. Buitenshuis is het ontvangst redelijk.

Andere providers zoals Ben, Tele2 en Hi en de providers van mijn dochter (Youfone) en van mijn zoon (simpel) hebben/hadden binnenshuis wel ontvangst. Ik ben dus binnenshuis niet bereikbaar en heb derhalve zeer weinig aan mijn abonnement. Is het mogelijk om het abonnement/contract te ontbinden, aangezien er niet geleverd wordt?



groeten Reinier
hallo, ik heb meerdere providers gehad, maar nog nooit dat ik binnenshuis totaal geen ontvangst heb. ik heb de telefoon overgezet naar gsm only, geen verschil. Buitenshuis is het ontvangst redelijk.

Andere providers zoals Ben, Tele2 en Hi en de providers van mijn dochter (Youfone) en van mijn zoon (simpel) hebben/hadden binnenshuis wel ontvangst. Ik ben dus binnenshuis niet bereikbaar en heb derhalve zeer weinig aan mijn abonnement. Is het mogelijk om het abonnement/contract te ontbinden, aangezien er niet geleverd wordt?



groeten Reinier




Hoi Rvdv,



Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.

Reageer