Skip to main content
ik heb ons en 2 van mijn kinderen lid gemaakt van simyo prima.

ze staan allemaal op mijn rekening lekker handig.

Nu wil is het derde kind ook een simyo abonnement geven.

Nu zegt ie opeen:

Reden annulering

Overschrijding van het maximale aantal Sim Only abonnementen op één bankrekeningnummer



moeten we nu echt een rekening openen hiervoor
Wat gek, je zou maximaal 5 aansluitingen moeten kunnen hebben op één naam / rekeningnummer.



Hier zou Simyo naar moeten kijken, die reageren doorgaans binnen één werkdag.
ja heel gek,

Ik heb het even nagekeken en zie dat er naast de 4 nummers een nummer geregistreerd is op deze website, het is een nummer dat ik tijdelijk had maar terug moest geven toen mijn nummer omgezet was het is 06-10414680.



Hopelijk kunnen jullie er wat aan doen....
Hoi audiiokaas,



Vreemd dat deze bestelling is afgewezen door ons. Ik zie nu in elk geval dat je nog een bestelling hebt gedaan; een Simyo Prepaid. Is deze ook bestemd voor jouw kind? We kunnen dan deze eerdere afgewezen aanvraag negeren en verder gaan op je nieuwe bestelling. Je kunt namelijk na het ontvangen van de simkaart overstappen van Prepaid naar Sim Only via Mijn Simyo 🙂.



Gaat dat lukken?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Raytje 🙂.
hartelijk dank,

ik ga ervan uit dat ik tzt haar prepaid kaart kan omzetten in een sim-only.

dan kan ze nu vast haar gang gaan en dan zien we haar verbruik wel...



bedankt voor de hulp

lex
Hoi Lex,



Dat kan inderdaad. Als je voor de overstap naar Sim Only je rekeningnummer activeert via Mijn Simyo, zal dit gewoon worden geaccepteerd 🙂. Hier heb ik zojuist voor gezorgd!



Groetjes, Tiury
hey Tiury,



Dat is mooi, Bedankt voor alle moeite.



Groepjes 🆒,



lex
Graag gedaan Lex!



Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer