Skip to main content
Excuses voor het stellen van een vraag die al eerder besproken is. Ik snap er alleen nog weinig van.



Ik wil graag op 1 juni 2017 weer een internet bundel gebruiken. Als ik die nu activeer staat er bij "Direct actief"

- Betekend dit dat ik direct mag betalen voor deze (mei) maand, en dus slechts 1 dag van mijn Mb's gebruik kan maken ?

- Kan ik ook op 1 juni (morgen) de bundel activeren en deze direct actief hebben (ik heb al eens eerder een internet bundel gehad)



Uit de antwoorden in andere topics zie ik dat je eigenlijk alleen "direct actief" zou moeten zien als dit de eerste keer is dat je een internet bundel neemt, ik heb al eerder een internet bundel gehad, dus "direct actief" zou niet van toepassing moeten zijn ?



Alvast bedankt!
Direct actief is mogelijk als je geen actieve databundel hebt. Het maakt niet uit dat je in het verleden ook een databundel hebt gehad, zolang je deze databundel weer hebt uitgezet.



Direct actief betekend dat je gelijk op 31 mei de bundel mag gebruiken. Je betaalt gelukkig ook maar 1/31ste deel van de bundel. Mocht je dat niet willen, dan kun je ook morgen je bundel direct activeren. In dat geval betaal je 30/30ste deel (oftewel een hele maand).



Als je de databundel nu (31 mei) aanzet, kun je in juni de (data-)bundels weer veranderen/uitzetten. Je kunt immers je bundels maar één keer per maand aanpassen.



Zijn zo alle vragen beantwoord?
Ja, super. Helemaal duidelijk.



Hartelijk dank!
Hoi Adev,



Goed dat je het allemaal even navraagt. Als je geen internetbundel hebt, gaat deze inderdaad gelijk in zodra je 'm aanvraagt.



Heb je hier verder nog vragen over?



@Groentjuh bedankt voor de super duidelijke uitleg!



Groetjes,

Caspar

Reageer