Skip to main content
Hi,



Wordt de prijswijzig automatisch doorgevoerd mbt de internetbundel 500 MB.

Deze heb ik afgesloten voor 7,50 en is nu blijkbaar 7,00, of moet men eerst zelfstandig de bundel aanpassen.



Wat ik niet eerlijk en reeel vind tegenover de ''vaste'' al aanwezige klanten die nu dan in feite 0,50 extra betalen tegenover de ''nieuwe'' klanten.



Nu is 0.50 niet veel maar doe dit maal bv 10.000 klanten
Het gaat niet automatisch. Je moet dus zelf op mijn simyo even de bundel aanpassen, dan heb jij ook die goedkopere bundel.
Hoi Sugarcool, welkom op het Simyo forum :)



Het wijzigen van de bundelprijs gaat inderdaad niet automatisch 😞 Het is niet dat we dit niet willen,m aar we mogen het niet.

Jij hebt met Simyo een prijs afgesproken voor je bundel, en we mogen die niet zomaar eenzijdig aanpassen. Ik raad je (en alle andere klanten met die bundel) aan om op Mijn Simyo simpelweg je bundel aan te passen van 500 MB naar 500 MB.



Groentjuh; dank voor de hulp!
Was aardig geweest, als jullie je bestaande klanten daarvan op de hoogte stellen.

Ik kom er nu zelf achter na het inlezen van de factuur. Nu wilde ik het wijzigen naar die 7 euro, kan het niet, want het moet blijkbaar voor de 26e van de maand worden doorgegeven. Ook dát wordt niet gecommuniceerd!
Was aardig geweest, als jullie je bestaande klanten daarvan op de hoogte stellen.

Ik kom er nu zelf achter na het inlezen van de factuur. Nu wilde ik het wijzigen naar die 7 euro, kan het niet, want het moet blijkbaar voor de 26e van de maand worden doorgegeven. Ook dát wordt niet gecommuniceerd!




Hoi Thurstaurus,



Welkom op het forum.



De reden waarom wij dit niet aanpassen, is omdat het niet mag. Ook niet als dat in het voordeel van de klant is.



Bundelwijzigingen dienen minimaal 4 dagen voor de laatste kalenderdag aan ons worden doorgegeven. Dat staat aangegeven op Mijn Simyo bij Mijn Abonnement Aanpassen in de blauwe letters 'wanneer gaat een aanpassing in'. Het is altijd mogelijk om je bundels maandelijks omhoog of naar beneden aan te passen. Onze bundels lopen van de eerste tot de laatste kalenderdag. Om de wijziging op tijd door te voeren, hebben we deze informatie minimaal 4 dagen voor de laatste kalenderdag nodig.



Je kunt nu weer een wijziging doen op Mijn Simyo. Deze is op 01-04-2014 van kracht.

Reageer