Skip to main content
Hallo ik heb 10 minuten geleden een abonnement besteld voor mijn vrouw. en ook 1 cent betaald via ing.

Ik heb helaas een foutje gemaakt, ik heb het verkeerde email adres doorgegeven.

Ik krijg dus nooit een bevestigings mail. ik heb opgegeven *********1@gmail .com maar het moet zijn 

************1@gmail .com

Hoe los ik dit op groetjes Leo
Hoi Koekiemonster, welkom op het Simyo forum!



Ik heb jouw topic verplaatst naar het forumonderdeel Abonnementen. Daar kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Ook heb ik de mailadressen verwijderd, dat is privé informatie en dit is een openbaar forum. Iedereen kan het zien.



De bestelling waar je aan refereert is overigens afgekeurd omdat de verkeerde tenaamstelling is gebruikt van de bank. Je dient dezelfde naam te gebruiken als die op het bankpasje staat. Als je dat toch hebt gedaan kun je even een mail sturen met een kopie van de bankpas naar email]klantenservice@simyo.nl[/email].

Ook kun je in die mail aangeven dat je het verkeerde mailadres hebt gebruikt. Vergezel dat dan van het juiste mailadres, de naam, adres en woonplaats en geboortedatum en het word aangepast.



Of je doet een nieuwe bestelling met de correcte gegevens. Dat is wel sneller.



Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord, Koekiemonster?
Hoi Koekiemonster, welkom op het Simyo forum!



Ik heb jouw topic verplaatst naar het forumonderdeel Abonnementen. Daar kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Ook heb ik de mailadressen verwijderd, dat is privé informatie en dit is een openbaar forum. Iedereen kan het zien.



De bestelling waar je aan refereert is overigens afgekeurd omdat de verkeerde tenaamstelling is gebruikt van de bank. Je dient dezelfde naam te gebruiken als die op het bankpasje staat. Als je dat toch hebt gedaan kun je even een mail sturen met een kopie van de bankpas naar email]klantenservice@simyo.nl[/email].

Ook kun je in die mail aangeven dat je het verkeerde mailadres hebt gebruikt. Vergezel dat dan van het juiste mailadres, de naam, adres en woonplaats en geboortedatum en het word aangepast.



Of je doet een nieuwe bestelling met de correcte gegevens. Dat is wel sneller.



Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord, Koekiemonster?





naar aanleiding van het feit dat je zegt dat de bestelling is afgekeurd heb ik gisteren avond een nieuwe aanvraag gedaan. dat was sneller!

vandaag heb ik een simkaart ontvangen en wordt gezegd dat ik in moet loggen met het nieuwe nummer en wachtwoord wat ik zou hebben ontvangen.

Ik heb inderdaad een nummer en wachtwoord ontvangen direct na de aanmelding, maar dat is niet het nummer van de simkaart die ik heb ontvangen. Ik ben bang dat ik morgen nog een simkaart krijg. Het was niet mijn bedoeling om 2 abonnementen af te sluiten.

Wat doe ik dan met de simkaart die ik teveel heb.
Hoi Koekiemonster,



Ik zie dat de eerste bestelling alsnog is goedgekeurd na een check door onze financiële afdeling die in eerste instantie was afgewezen.



Ik raad je aan om deze bestelling te annuleren via deze pagina.



Ik zal je zo een privébericht sturen met de precieze informatie met betrekking tot het Simyo 06-nummer en simkaartnummer etc., zodat er geen verdere verwarring ontstaat :)



Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!

Reageer