.

Beantwoord

Foutgemaakt bij bundels aanpassen?

  • 17 July 2015
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Simyo,

Ik zal mijn probleempje kort uitleggen:
Ik wilde een aantal weken terug mijn bundels wijzigen omdat ik bijvoorbeeld niet tevreden was over de internetbundel. Ik heb daar waarschijnlijk iets fout gedaan, want vervolgens kreeg ik een mail van jullie met "welkom bij Simyo" en ik heb ook een startpakket ontvangen met een nieuwe simkaart. Dit terwijl ik alleen mijn bundels wilde aanpassen..
Ook stat er bij mijn overzicht dat mijn bundels over 15 dagen ingaan? Ik snap er niks meer van.
Kunt u me alsjeblieft helpen?
Wouter van Kuijk
icon

Beste antwoord door Naomi 18 July 2015, 18:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
No worries, Wouter van Kuijk....dit is op te lossen. Wacht op een moderator of neem contact op met de telefonische klantenservice.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Wouter93, welkom op het forum van Simyo :)

Ik zie dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Om deze reden heb je ook een starterspakket gekregen. Je kunt deze nieuwe aansluiting annuleren via: https://www.simyo.nl/annuleren.

Als je alleen je bundels wilt veranderen, dan gaat dit via je eigen Mijn Simyo pagina. Je kunt hierop inloggen met je 06-nummer en wachtwoord. Wanneer je het wachtwoord niet meer weet, dan is het ook mogelijk een nieuwe aan te vragen. Dit gaat via de optie “Wachtwoord vergeten”. Via de e-mail ontvangt je je inloggegevens.

Zodra je bent ingelogd, kom je meteen op je overzichtspagina. Daar zie je onderaan op de pagina het volgende staan “Jij bent de baas. Pas elke maand gratis je bundels aan. Ook als je een jaarabonnement hebt. Zo zorg je ervoor dat je bundels altijd bij je passen.” met de knop “pas je bundels aan”. Via die weg kun je je bundels veranderen.

Geef je door of het lukt? :$

@de leon; erg fijn dat je zo meeleeft 🙂

Reageer