Skip to main content
Beste allemaal,



Ik zit al een paar jaar bij Simyo. Omdat ik het toen niet kon betalen, heb ik bij mijn eerste abonnement geen internet genomen, alleen maar bellen/smsen. Toen in augustus mijn abonnement eindigde, ben ik gaan zoeken naar de internetmogelijkheden voor mijn nieuwe 1 jarige abonnement, met dezelfde smsjes/belminuten. Mooie deal gevonden, in september aangeklikt en geregeld, en te horen gekregen dat ik vanaf 1 oktober mooi internet in mijn nieuwe abonnement heb. Het is nu 19 oktober en ik krijg een sms van Simyo dat ik "meer dan 5 MB gebruikt heb" (klopt, ik zit nu in de 115, wat mag omdat ik voor 10 euro 1000 MB heb gekocht) en ik geadviseerd word de kosten laag te houden.

Wat blijkt? Dat hele abonnement dat ik had geregeld (veranderingen zeker weten doorgevoerd!) staat niet op de site. Nee, ik heb volgens Simyo nog altijd een maandelijks iets zonder internet. Kan iemand me alsjeblieft uitleggen hoe dit is gebeurd, want ik heb dan wel geen fotografisch bewijs, maar ik heb zeker weten mijn abonnement aangepast. En waarom krijg ik als ik ruim boven de 100 MB zit pas een melding dat ik boven de 5 MB zit?
Hoi Ifsjoel,



Heb je toevallig een e-mail ontvangen van je wijziging in je Simyo-Persoonlijke omgeving? 

Wellicht kun je dat mailtje doorsturen naar de klantenservice, zodat ze alsnog die wijziging voor je kunnen doorvoeren als je dit wilt?



Ook kun je altijd nog je bundel gratis aanpassen via je persoonlijke omgeving, dit wordt de eerste in de volgende maand toegevoegd bij je belbundel. Wat betreft je melding van 5MB i.p.v. 100MB zal dan waarschijnlijk nog niet volledig in het systeem doorgevoerd zijn geweest op dat moment, waardoor dit verkeerd werd vermeld. 



Met vriendelijke groet,

Mike Matheeuwsen
Beste allemaal,



Ik zit al een paar jaar bij Simyo. Omdat ik het toen niet kon betalen, heb ik bij mijn eerste abonnement geen internet genomen, alleen maar bellen/smsen. Toen in augustus mijn abonnement eindigde, ben ik gaan zoeken naar de internetmogelijkheden voor mijn nieuwe 1 jarige abonnement, met dezelfde smsjes/belminuten. Mooie deal gevonden, in september aangeklikt en geregeld, en te horen gekregen dat ik vanaf 1 oktober mooi internet in mijn nieuwe abonnement heb. Het is nu 19 oktober en ik krijg een sms van Simyo dat ik "meer dan 5 MB gebruikt heb" (klopt, ik zit nu in de 115, wat mag omdat ik voor 10 euro 1000 MB heb gekocht) en ik geadviseerd word de kosten laag te houden.

Wat blijkt? Dat hele abonnement dat ik had geregeld (veranderingen zeker weten doorgevoerd!) staat niet op de site. Nee, ik heb volgens Simyo nog altijd een maandelijks iets zonder internet. Kan iemand me alsjeblieft uitleggen hoe dit is gebeurd, want ik heb dan wel geen fotografisch bewijs, maar ik heb zeker weten mijn abonnement aangepast. En waarom krijg ik als ik ruim boven de 100 MB zit pas een melding dat ik boven de 5 MB zit?




Hoi ifsjoel,



Ik zie helaas geen wijziging van jouw abonnement in ons systeem. Wanneer je je bundels wijzigt, krijg je daar een bevestiging van in de email. Dat je oude bundels zullen stoppen en je nieuwe ingaan. Bij een verlenging voor een jaar, krijg je een contract wat je moet bevestigen. Ook is het zo, dat als je geen internetbundel hebt, en je schaft er 1 aan, dat deze direct ingaat. Niet pas op de eerste.

De service dat we mensen waarschuwen bij internetverbruik zonder bundel, is de 18de ingegaan. De 19de heb jij meteen een berichtje gekregen. Je zit overigens nog niet boven de 100 MB, je hebt nu ongeveer 80 MB verbruikt.

wanneer je nu een internetbundel kiest, zal deze meteen gaan lopen. Let wel op dat je dan MB's naar rato krijgt, dus voor het gedeelte van de maand dat nog over is.



Groetjes,

Charlene

Reageer