.

Vraag

Extra simkaart voor dualsim, welke bundels kan ik het best kiezen?

  • 24 October 2022
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties

Extra tel.nr simkaart naast bestaande telefoonnummer. Goedemiddag! ik wil een extra sim (naast mijn bestaande nummer voor mijn dual sim telefoon omdat ik werk en privé telefoon wil scheiden. Welk abonnement kan ik het beste nemen? Prive zal ik niet vaak gebruiken Dank alvast!


7 reacties

Simyo biedt geen extra simkaart met hetzelfde nummer.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-een-duo-simkaart-bestellen-44

Reputatie 7
Badge +6

Friesian Volgens mijn word hier niet om gevraagd😉

 

Extra tel.nr simkaart naast bestaande telefoonnummer. Goedemiddag! ik wil een extra sim (naast mijn bestaande nummer voor mijn dual sim telefoon omdat ik werk en privé telefoon wil scheiden. Welk abonnement kan ik het beste nemen? Prive zal ik niet vaak gebruiken Dank alvast!

Edit,

@Ron H je hebt gelijk!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Bro,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een tweede simkaart aan wilt schaffen voor je dual sim telefoon! 😄

Het is een beetje lastig om te zeggen welk abonnement je het best kan nemen, het hangt er namelijk van af waar je het abonnement voor gebruikt. Je geeft aan dat je de simkaart niet vaak zult gebruiken, je zou daarom kunnen beginnen met onze kleinste bundels 200 belminuten (€5 per maand) en 2 GB (€3 per maand), de prijzen kunnen afwijken afhankelijk van de looptijd die je kiest. Je kunt je bundels elke maand aanpassen via Mijn Simyo, mocht je grotere bundels willen. De bundelwijziging gaat dan per de volgende maand in.

Ik hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent! Bedankt voor de bijdrage heren @Friesian en @Ron H 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hi Roeqajja,

 

Dank voor jouw reactie! Voor helder. Nog een laatste vraag. als ik dan deze bundel pak en een nieuw nummer aanvraag wil ik wel dat mijn huidige nummer blijft bestaan dus niet wordt opgezegd. 

Want als ik deze bundel pak en de keuze voor een nieuw nummer maak staat er ook in het pop up bericht dat het oude abonnement wordt opgezegd en dat wil ik dus niet. Moet ik dat in overige opmerkingen aangeven? 

Hartelijk bedankt alvast! En  @Friesian en @Ron H 😊.bedankt voor het meedenken.

Grt 

Reputatie 7

Per adres, althans dat was voorheen altijd zo, kun je maximaal 5 aansluitingen aanvragen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bro,

Bedankt voor je reactie. Als je een bestelling plaatst met nieuw nummer dan wordt er geen andere aansluiting opgezegd, dit gebeurd alleen als je nummerbehoud aanvraagt 😊. 

Dat klopt inderdaad @RicoK! Je mag maximaal 5 aansluitingen hebben op je adres. In uitzonderlijke gevallen kunnen wij overleggen of de klant een zesde aansluiting mag aanvragen op zijn/haar adres. Bedankt voor je hulp! 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer