.

Beantwoord

Enorm factuur buiten abonnoment?

  • 19 November 2012
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb sinds eind oktober een abonnoment bij simyo inclusief internet. Ik heb gekozen voor geen nummerbehoud en na een gesprek met de klantenservice werd mij verteld dat mijn simkaart nu automatisch geactiveerd werd en ik er gebruik van kon maken. Nu merkte ik echter dat een paar dagen geleden het internet er ineens me ophield. Ik besloot even te kijken op mijnsimyo en nu blijkt er dat er ik ineens meer dan 350 euro moet betalen! Ik heb deze maand tot nu toe 325 mb internet gebruikt en heb een abonnoment van 500 mb. Ik vind het dus erg raar dat er buiten mijn bundel om zo'n enorm bedrag is ontstaan. Bij deze dus de vraag of er even gekeken  kan worden naar mijn simkaart+abonnoment om deze alsnog te activeren en om uiteraard de openstaande factuur te regelen.

Alvast bedankt.

Groet,
Bart
icon

Beste antwoord door Alex 20 November 2012, 09:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Barch,

Op dit moment zijn je bundels nog niet actief. M.a.w. je abonnement is nog niet ingegaan. Daarom worden de buiten de bundel tarieven berekend. Ik zie helaas geen gesprek terug met de klantenservice. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin de informatie wat er is besproken? Ook zou ik graag willen weten op welke datum + tijdstip je met de klantenservice hebt gesproken.

Groetjes,

Alex

Reageer