Skip to main content
Hallo,



Ik had een vraag over mijn einddatum van mijn abonnement. Ik heb bij een ander provider een abonnement besteld met nummerbehoud etc.

Wanneer loopt mijn abonnement af?



Groet,

Harun
Goedemorgen,



Even een vraag over mijn abonnement. Ik ben per 13 september met nummerbehoud

overgestapt naar KPN. KPN heeft aan mij aangegeven dat zij het abonnement bij Simyo

hebben opgezegd. Echter van Simyo heb ik geen enkele bevestiging gekregen.

Graag zou ik willen weten of dit goed verwerkt is?

Alvast mijn hartelijke dank.



Vriendelijke groet,

Wouter van der Heijden
Hallo,



Ik had een vraag over mijn einddatum van mijn abonnement. Ik heb bij een ander provider een abonnement besteld met nummerbehoud etc.

Wanneer loopt mijn abonnement af?



Groet,

Harun




Welkom op het forum unifan,



Je nieuwe provider zal een datum communiceren per wanneer het telefoonnummer wordt over gezet. Dit is tevens de opzegdatum bij Simyo.



Goedemorgen,



Even een vraag over mijn abonnement. Ik ben per 13 september met nummerbehoud

overgestapt naar KPN. KPN heeft aan mij aangegeven dat zij het abonnement bij Simyo

hebben opgezegd. Echter van Simyo heb ik geen enkele bevestiging gekregen.

Graag zou ik willen weten of dit goed verwerkt is?

Alvast mijn hartelijke dank.



Vriendelijke groet,

Wouter van der Heijden




Hoi WoutervanderHeijden,



Bij deze kan ik bevestigen dat je Simyo abonnement is opgezegd. De opzegging wordt automatisch verwerkt wanneer je telefoonnummer naar een andere provider is over gezet.



Groetjes,



Alex

Reageer