Hallo,
Ik had een vraag over mijn einddatum van mijn abonnement. Ik heb bij een ander provider een abonnement besteld met nummerbehoud etc.
Wanneer loopt mijn abonnement af?
Groet,
Harun
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen,
Even een vraag over mijn abonnement. Ik ben per 13 september met nummerbehoud
overgestapt naar KPN. KPN heeft aan mij aangegeven dat zij het abonnement bij Simyo
hebben opgezegd. Echter van Simyo heb ik geen enkele bevestiging gekregen.
Graag zou ik willen weten of dit goed verwerkt is?
Alvast mijn hartelijke dank.
Vriendelijke groet,
Wouter van der Heijden
Even een vraag over mijn abonnement. Ik ben per 13 september met nummerbehoud
overgestapt naar KPN. KPN heeft aan mij aangegeven dat zij het abonnement bij Simyo
hebben opgezegd. Echter van Simyo heb ik geen enkele bevestiging gekregen.
Graag zou ik willen weten of dit goed verwerkt is?
Alvast mijn hartelijke dank.
Vriendelijke groet,
Wouter van der Heijden
Ik had een vraag over mijn einddatum van mijn abonnement. Ik heb bij een ander provider een abonnement besteld met nummerbehoud etc.
Wanneer loopt mijn abonnement af?
Groet,
Harun
Welkom op het forum unifan,
Je nieuwe provider zal een datum communiceren per wanneer het telefoonnummer wordt over gezet. Dit is tevens de opzegdatum bij Simyo.
Even een vraag over mijn abonnement. Ik ben per 13 september met nummerbehoud
overgestapt naar KPN. KPN heeft aan mij aangegeven dat zij het abonnement bij Simyo
hebben opgezegd. Echter van Simyo heb ik geen enkele bevestiging gekregen.
Graag zou ik willen weten of dit goed verwerkt is?
Alvast mijn hartelijke dank.
Vriendelijke groet,
Wouter van der Heijden
Hoi WoutervanderHeijden,
Bij deze kan ik bevestigen dat je Simyo abonnement is opgezegd. De opzegging wordt automatisch verwerkt wanneer je telefoonnummer naar een andere provider is over gezet.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.