Skip to main content
Beste,



Na verloop van mijn abbonement heb ik besloten over te stappen naar een nieuwe provider met een ander aanbod. Nu is de vraag wanneer mijn abbonement is afgelopen. Ik zie een datum (9 december of iets dergelijks) bij de optie.. een jaar verlengen. Is dit ook de datum die ik moet doorgeven zodat de nieuwe provider zorgt voor een goede overstap (met nummerbehoud)?



Groet,

Margo
Beste,



Na verloop van mijn abbonement heb ik besloten over te stappen naar een nieuwe provider met een ander aanbod. Nu is de vraag wanneer mijn abbonement is afgelopen. Ik zie een datum (9 december of iets dergelijks) bij de optie.. een jaar verlengen. Is dit ook de datum die ik moet doorgeven zodat de nieuwe provider zorgt voor een goede overstap (met nummerbehoud)?



Groet,

Margo




Hoi Margo Akkermans,



Welkom op het forum :)

Gaat het over het nummer waar je mee bent ingelogd nu? De einddatum van dat contract is 3-12-2013. Als je een aanvraag nummerbehoud doet, moet het voor op of na die datum zijn. Wanneer je nummerbehoud is goedgekeurd, dan is dat de einddatum van je abonnement bij ons, en hoef je niet zelf op te zeggen.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes, Charlene

Reageer