.

Beantwoord

Eenzelfde abonnement via een andere site goedkoper.....

  • 5 January 2014
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Beste medewerkers van Simyo en mede Simyo klanten,

Zojuist heb ik een abonnement bij Simyo afgesloten en heb de mail bevestigingsmail ontvangen.Het gaat om 300 min/sms en 500mb voor 1 jaar voor € 14,00 per maand. Helaas zie ik nu op een andere site dat ik voor precies hetzelfde abonnement ook bij Simyo goedkoper uit ben, € 12,50 per maand (Zie site: https://www.studentmobiel.nl/shop/sim_only/nieuw/393/simyo-1-jaar?bb=&gsm_bundle_id=2213&internet=198&music=&mutual=&product_version_id=&sms=&voice=

Ik zou dan ook mijn aanvraag voor dit abonnement willen annuleren en via de andere site het zelfde abonnement opnieuw willen afsluiten of wellicht kunt u mij als nog deze korting geven.

Graag uw reactie hoe dat we dit kunnen gaan oplossen!
Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Natascha 6 January 2014, 17:06

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste medewerkers van Simyo en mede Simyo klanten,

Zojuist heb ik een abonnement bij Simyo afgesloten en heb de mail bevestigingsmail ontvangen.Het gaat om 300 min/sms en 500mb voor 1 jaar voor € 14,00 per maand. Helaas zie ik nu op een andere site dat ik voor precies hetzelfde abonnement ook bij Simyo goedkoper uit ben, € 12,50 per maand (Zie site: https://www.studentmobiel.nl/shop/sim_only/nieuw/393/simyo-1-jaar?bb=&gsm_bundle_id=2213&internet=198&music=&mutual=&product_version_id=&sms=&voice=

Ik zou dan ook mijn aanvraag voor dit abonnement willen annuleren en via de andere site het zelfde abonnement opnieuw willen afsluiten of wellicht kunt u mij als nog deze korting geven.

Graag uw reactie hoe dat we dit kunnen gaan oplossen!
Bij voorbaat dank!


Hoi Loeske,

Welkom op het forum!
De korting die studentmobiel geeft op onze abonnementen die geven wij zelf niet. Zij geven die korting op de abonnementen.
Het abonnement dat je rechtstreeks bij ons hebt besteld, is geannuleerd. De simkaart kun je retour afzender terug sturen.

Reageer