.

Beantwoord

Een jaar verlengen, wat houdt dit in?

  • 26 February 2015
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi Simyomedewerker, 

ik heb een vraagje over een email die ik van jullie gekregen heb waarin het volgende stond: 

Je kunt nu verlengen via Mijn Simyo door te kiezen voor ‘Nog een jaar?’
Verleng je abonnement nu en krijg een maand al je bundels cadeau van ons.

Kunnen jullie me misschien vertellen wat hier de voorwaarden van zijn? Want mijn jaarabonnement loopt bijna af en dat betekent dat ik het nu als het goed is iedere maand kan opzeggen, maar kan dit niet meer wanneer ik voor de optie "nog een jaar kies"? Maar kan ik dan nog wel maandelijks de bundel aanpassen? Graag jullie hulp!

Met vriendelijke groet, 
Eva. 
icon

Beste antwoord door koorelle 26 February 2015, 15:49

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Eva, ik ben geen Simyo medewerker maar kan je wel antwoord geven op je vragen.
Als je nu een nieuw jaarabonnement aangaat krijg je inderdaad een maand al je bundels gratis.
Een jaarabonnement betekent dat je niet meer per maand kunt opzeggen (kan wel, maar dan moet je een afkoopsom betalen, hetgeen gebruikelijk is).
Wél kun je elke maand je bundels wijzigen! (Doe dat vòòr de 25ste van de lopende maand, dan gaan ze de volgende maand in.)
Dat is juist het voordeel van Simyo vind ik, dat je elke maand kunt wijzigen, ongeacht je abonnementsvorm!
Weet je zo voldoende?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Eva92,

Wat leuk dat je je vraag hier op ons forum stelt:D Je vraag is al volledig correct beantwoordt door Koorelle(Dankjewel hiervoor!:D). Voor de volledige voorwaarden kun je hier eens een kijkje nemen. Is alles zo duidelijk?

Reageer