Skip to main content
Goedemorgen,



Ben al geruimte tijd klant bij Simyo (zeker zo'n 7/8 jaar) begonnen bij de prepaid simkaarten en overgestapt naar een maandelijk opzegbaar sim-only en nu loopt mijn tweejarige abonnement af (05/03/2015).



Denk over te stappen omdat:

- Geen mogelijkheid tot bundels op vakantie (resultaat --> hoge kosten).

- Een Sim-only met een fatsoenlijke MB's bundel erg duur geworden icm 4G

- Goed voordeelabonnement bij Hi



Mijn vraag, mijn sim-only loopt  vandaag af, loopt dit automatisch door in een maandabonnement? 

Kan dus vanaf nu maandelijks opzeggen, zonder dat mijn maandbedrag verhoogt wordt?



Groeten,



Nick
Het abonnement worde omgezet naar een abonnement die je maandelijks kunt opzeggen.
Hoi Nick053,



Welkom op ons forum! Na al die jaren bij Simyo mogen we je dan eindelijk verwelkomen op ons Forum;)



Het abonnement worde omgezet naar een abonnement die je maandelijks kunt opzeggen.


Als je abonnement afgelopen is, blijft je aansluiting doorlopen zoals jij gewent bent. Alleen is het maandelijks opzegbaar. Je kunt je bundels ook gewoon blijven wijzigen zoals jij het kent.:D



Mocht je daadwerkelijk besluiten ons te gaan verlaten..snik. En wil jij jouw nummer behouden, dan kun je via de nieuwe provider nummerbehoud aanvragen. Dan wordt direct jouw aansluiting bij ons opgezegd. En raak jij je nummer niet kwijt.:) Is alles je zo duidelijk?



@maikelmartnes heel erg bedankt voor je hulp!

Reageer