Skip to main content
Vandaag kreeg ik een bericht, dat mijn databundel van 1 GB al verbruikt is voor deze maand, maar de volgende maand begint pas over 13 dagen. Met het buiten-bundel tarief per MB wordt dat wel duur. Kan ik, om deze hoge kosten te voorkomen, mijn databundel per direct uitbreiden? (Dus niet pas m.i.v. de 1e dag van de komende maand)

Alvast bedankt voor jullie reactie.
ik heb het antwoord inmiddels gevonden..

Is het mogelijk om mijn databundel voor januari per direct te verhogen?



Wel jammer dat je niet direct kan verhogen of een extra bundel voor alleen de huidige maand wanneer nodig, zoals bij KPN. Ik ga nu maar héél zuinig doen met mijn kostbare MB'tjes.. 🙂
Hoi Martijn06, welkom op het Simyo forum 🙂.



Het is inderdaad niet mogelijk om extra mb's bij te kopen deze maand. Ik begrijp dat je dat jammer vindt. Het zou inderdaad heel mooi zijn om dit te kunnen, zoals KPN heeft. Dit is ook voornamelijk de reden dat je bij Simyo dit maandelijks kunt wijzigen, voordat de maand begint.



In deze blog leggen we uit hoe je data kunt besparen. Misschien wel een goede voor de laatste dagen van de maand!



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Bedankt voor de tips!

Ik heb nu een datalimiet ingesteld op mijn telefoon.



Groeten,

Martijn
Hoi Martijn06,



Goed dat je iets hebt aan de tips en er gelijk iets mee doet 🙂. Laat je ons weten of je nog goed uit bent gekomen aan het einde van de maand?



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Helaas zat ik al over mijn datalimiet heen, daarom heb ik mijn dataverbinding volledig uit moeten schakelen omdat ik anders het buitenproportioneel hoge buitenbundel-tarief van 0,15 per MB moet betalen. Dus stel, dat ik dan per ongeluk nog 1000 MB zou verbruiken, zou dat 150,- extra kosten.

Ik ben verder heel tevreden over Simyo, maar de exorbitante tarieven voor data buiten de bundel en data in het buitenland zijn me wel een doorn in het oog.



Groeten

Martijn06
Hoi Martijn06,



Fijn om te lezen dat je tevreden bent met Simyo. En dat het met je datalimiet gelukt is, dan zullen de buiten bundel kosten ook niet meer voorkomen.

We proberen juist aan te sturen op 'Genoeg maakt gelukkig'.

Daarmee te zeggen dat je je bundels aan kan passen aan je verbruik. 😃

Verwacht je bijvoorbeeld volgende maand minder te gaan verbruiken omdat je op vakantie gaat, dan stel je je bundel naar beneden bij.

En er zo voor te zorgen dat je je kosten in de hand kan houden:D

Reageer