Skip to main content
Door bij mij bekende oorzaak ben ik bijna door mijn maand bundel van data heen. Kan ik iets doen waarmee ik de rest van de maand toch data heb via mobiell internet? Tijdelijk extra tegoed inkopen ofzo.
Helaas is dat niet mogelijk. Hoewel ik zelf ook graag die optie zou willen hebben. Als ik op het forum ga zoeken, dan zal ik waarschijnlijk tientallen andere klanten vinden, die ook MBs willen kunnen bijkopen. Het enige waarmee ik je kan helpen is met deze link, die tips geeft om minder MBs te gebruiken. Als de MBs echt op zijn kun je via mijn simyo internet uitzetten, zodat je geen hoge rekening krijgt.
Bedankt voor je reactie,ik zal de rest van de maand rustig aan moeten doen. En anders gaat de gegevens verbinding gewoon een tijdje uit. Gr Pascal
Hoi Pascal.



Op veel plaatsen, thuis/supermarkten/horeca/NS is er de mogelijkheid van wifi, dan heb je een "soort mobiel data".

Misschien dat jou dat enigzins helpt.



Groet,

Friesian
Hoi pascalverheijden,



Je verbruik is inderdaad best wel snel opgegaan in het begin van de maand. Gelukkig ben je nog nét niet buiten je bundel gegaan 🙂 Zoals Groentjuh al aangeeft is er helaas geen mogelijkheid is om extra MB's bij te kopen. De tips in de blog zijn ideaal, je zal jezelf verbazen hoeveel MB's die tips kunnen schelen.



@Groentjuh bedankt voor het antwoord 🙂



@Friesian Dankjewel voor de extra tip 🙂 Tegenwoordig heb je inderdaad op elke hoek van de straat een gratis WiFi netwerk.

Reageer