Skip to main content
Jaren geleden heb ik de SIM kaart van mijn zoon overgenomen.



Nu zag ik bij het aanvragen van SIM only, dat er in de administratie nog steeds het geboortedatum van mijn zoon staat. Hoe kan ik dat laten veranderen?



Online heb ik niets erover kunnen vinden.
Volgens mij kan je bij simyo je abonnement niet laten overzetten op een andere naam

(Ook ik wil me geboortejaar wijzigen wil graag wat jonger worden)
Hoi HansA,



Allereerst excuses voor de late reactie. Het is, zoals erickiel hierboven al aangeeft, niet mogelijk om de geboortedatum te wijzigen. Ook het wijzigen van de tenaamstelling is inderdaad niet mogelijk.



Groetjes,



Alex
Bij mij is het  bij het aanschaffen van mijn Simyo prepaid  fout gegaan met mijn geboortedatum, ik heb dit nooit veranderd omdat t geen problemen gaf maar nu wil ik overstappen naar Sim Only. gaat dit dan problemen geven?
Hoi Brabander,



Jouw geboortedatum staat inderdaad behoorlijk fout in onze gegevens. Omdat je wilt overstappen naar sim only kunnen we je geboortedatum aanpassen voor je, mits je meerderjarig bent. Anders mag je überhaupt niet overstappen naar sim only...



Wil je een kopie van je legitimatiebewijs (indien ID kaart, beide kanten) mailen naar email]klantenservice@simyo.nl[/email]?

Wanneer je dat gedaan hebt, ontvang je een ticket nummer, en die kun je vervolgens naar mij sturen in privébericht. Ik laat dan je geboortedatum goed zetten.

Reageer