Beste Simyo,
Halverwege januari dit jaar heb ik via Mijn Simyo mijn bestaande bundels omgezet in een jaarabonnement. Ik heb dit binnen de 7 dagen welke wettelijk gelden waarbinnen je de boel kan annuleren geannuleerd.
Er is mij al 2 maal telefonisch bevestigd dat het inorde is en dat ik nu niet een aan een jaarabonnement vast zit. Maar via Mijn Simyo word ik niet veel wijzer: er staat nog steeds een jaarabonnement. Wanneer wordt dit volledig hersteld?
Alvast hartelijk bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hoi KPNfreak,
Hier is inderdaad een aantekening over gemaakt. Wij hadden gevraagd even contact met ons op te nemen na 31/1/13 zodat wij hier rekening mee konden houden. Het abonnement is inmiddels weer actief als een flexibel maandabonnement.
Groetjes,
Alex
Hier is inderdaad een aantekening over gemaakt. Wij hadden gevraagd even contact met ons op te nemen na 31/1/13 zodat wij hier rekening mee konden houden. Het abonnement is inmiddels weer actief als een flexibel maandabonnement.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.