Skip to main content
Waarom kan je geen abonnement meer nemen per maand? Eerst kon dat wel en nu niet meer.
Ik begrijp je vraag niet. Wanneer ik klik op sim only bovenaan krijg ik de keuze maand of jaar....
Ik krijg alleen de keuze om nog een jaar te verlengen.
Owh je hebt al een abbo. Waarom verlengen? Je hebt nu maandelijks opzegbaar als het jaar voorbij is..dus meer vrijheid en blijheid.
Ik heb wat Friesian heeft. Zal TS een oude abonnements vorm hebben?

Toch is verlengen niet nodig, zoals Friesian al schreef, als je maandelijks wil kunnen opzeggen.
Hoi thirsavdstelt, welkom op het Simyo forum :D



Zoals Friesian & Raytje zeggen, hoef je niet te verlengen met een jaar. Je kunt er ook voor kiezen om je abonnement maandelijks opzegbaar te houden. Na de einddatum van je jaarcontract wordt je abonnement automatisch maandelijks opzegbaar.



Ik zie dat je vandaag op 2 september je bundels hebt gewijzigd. Alleen heb je ook een jaarverlenging doorgegeven. Ik weet niet of dat de bedoeling was.



Wanneer je niet wilt verlengen met een jaar, dan wijzig je de opties bij "Contractduur" niet. Als je hem laat staan op "1 jaar Extra voordeel", dan blijft hij ongewijzigd. Pas als je kiest voor "Nog een jaar" geef je een jaarverlenging door. Ook ontvang je vervolgens via je e-mail een nieuw contract.



Mocht je willen afzien van je jaarverlenging, dan is dit mogelijk. Je kunt dit doorgeven via: http://simyo.nl/annuleren.



We horen het graag of je nog vragen hebt :$



@Friesian & Raytje; dank jullie wel voor de hulp 😃 Top!

Reageer