.

Beantwoord

Bundels wijzigen

  • 26 February 2013
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Twee vragen, ik heb nu een maandabonnement, als ik mijn internetbundel wil verlagen, blijft het dan gewoon een maandabonnement of ga ik dan een jaarabonnement aan? Tweede vraag: ik probeer sinds gisteren al mijn internetbundel te verlagen, maar krijg steeds een foutmelding ("Oeps pagina kan niet worden getoond"), waar ligt dat aan? Ik zou graag als startdatum 1 maart hebben, maar dat lukt zo niet meer (deze datum staat overigens wel aangegeven).
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 16:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
1) Als je verlaagd in de maandbundel blijft het een maandbundel. Kijk goed dat je hier ook voor kiest.
2) Geen idee, je moet rekening houden dat je minimaal 4 dagen van te voren de wijziging moet doorvoeren wil je de eerstvolgendemaand er gebruik van kunnen maken.

Pas je je abonnement tenminste 4 dagen voor het eind van de maand aan, dan gaat deze aanpassing nog vanaf de 1e van de volgende maand in. Doe je het later, dan gaat de wijziging de maand erna in. Dit zie je duidelijk in je overzicht.
Badge +6
Twee vragen, ik heb nu een maandabonnement, als ik mijn internetbundel wil verlagen, blijft het dan gewoon een maandabonnement of ga ik dan een jaarabonnement aan? Tweede vraag: ik probeer sinds gisteren al mijn internetbundel te verlagen, maar krijg steeds een foutmelding ("Oeps pagina kan niet worden getoond"), waar ligt dat aan? Ik zou graag als startdatum 1 maart hebben, maar dat lukt zo niet meer (deze datum staat overigens wel aangegeven).

Hoi MD@H,

Wanneer je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt blijft je abonnement maandelijks opzegbaar nadat je internetbundel hebt opgezegd. Wil je dat een wijziging in moet gaan de 1ste van de volgende maand dan dien je dit voor de 25ste van de maand door te geven via je persoonlijke pagina. Wijziging na de 25ste van de maand zal dan pas ingaan op de 1ste van de dan daarop volgende maand.

@ Martijn R bedankt voor het meedenken.

Reageer