.

Beantwoord

Bundels niet geactiveerd na activatie simkaart

  • 9 October 2012
  • 5 reacties
  • 292 Bekeken

Badge
Ik heb vanaf 4 oktober een simyo-nummer gekregen,  zonder nummerbehoud. Dus wordt gelijk het abonnement geactiveerd
Vandaag had ik geen internet. Bij thuiskomst log ik in om te kijken of er misschien een storing is.
Ook even gekeken naar mijn verbruikskosten tot nu toe....
Daar staat  €239,05  !!!

Ook staan er smsjes op, ik heb nog nooit een sms verstuurd! En al zeker niet naar het buitenland.

Ik zou heel graag willen weten waar deze verbruikskosten vandaan komen.

Voor de goede orde heb ik even het verbruik via internet uitgerekend: 239 mB volgens de faktuur.
Ik heb een abonnement voor 1500 mB, dus waarom nu betalen voor iets wat in je abonnement zit.
Volgens mij zit ik gewoon binnen mijn bundel.
Thuis wordt het wifi netwerk gebruikt...

Wie kan mij uitleggen hoe dit zit???
Dit kan toch niet???
icon

Beste antwoord door Alex 11 October 2012, 12:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Keesie,

Allereerst excuses voor de incorrecte factuur. Jouw bundels zijn per abuis niet geactiveerd nadat jij jouw simkaart hebt geactiveerd. Ik heb dit direct gecorrigeerd door de onterechte verbruikskosten te crediteren en enkel de correcte abonnementskosten in rekening te brengen. In totaal heb ik €225.99 gecrediteerd.

Het sms bericht is een bericht dat door jouw telefoon verstuurd is om de applicatie facetime te activeren. Voor meer informatie hierover kan je het telefoonnummer opzoeken op google.
Badge
Ok, dank je wel Wayne.
Dat is dan duidelijk.

Nu kijk ik net weer in de verbruikskosten, maar er is nu nog niks gecrediteerd. Misschien heeft dat verwerkingstijd nodig?
Het niet doen van internet was dan ook wegens hoogverbruik neem ik aan.
Wordt dit weer vanzelf geactiveerd of met ik dat zelf opheffen?
Want zolang dit bedrag er staat hebben we dus geen internet....

Nog een vraag: kan je de telefoon niet instellen, of via Simyo, dat als de limiet bereikt wordt, gelijk het internet wordt geblokkeerd??

Ook heb ik even het forum op diverse zaken doorgelezen, en ik moet zeggen dat het toch wel vaak voorkomt dat een nieuwe simkaart per abuis niet wordt geactiveerd, waardoor je dit soort dingen krijgt.
Is eigenlijk wel een groot minpuntje voor Simyo....
Badge
Door een fout bij Simyo zit ik nu twee dagen zonder internet.
De verbruikskosten zouden door Wayne worden gecrediteerd.

Dit is nog steeds niet te zien op "Mijn Simyo", alles staat er nog.
Hierdoor dus nog steeds geen internet want de rekening is nog niet "betaald"....

Vanmorgen kreeg ik een mail van Simyo dat mijn simkaart per direct is geactiveerd?!?
Ik heb de kaart op 4 oktober om 20.25 uur geactiveerd, dan gaat ook gelijk het abonnement in.
Deze datum van 4 oktober is ook de datum die we als begin abonnement aanhouden.

Ik zou dus heel graag willen dat dit NU wordt opgelost en dat ik er niet steeds achteraan hoef te gaan..
Waarom duurt dit nu weer zo lang??
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer krijg en de zaken niet rechtgezet worden probeer ik het maar hier....

Door een fout bij Simyo zit ik nu twee dagen zonder internet.
De verbruikskosten zouden door Wayne worden gecrediteerd.

Dit is nog steeds niet te zien op "Mijn Simyo", alles staat er nog.
Hierdoor dus nog steeds geen internet want de rekening is nog niet "betaald"....

Vanmorgen kreeg ik een mail van Simyo dat mijn simkaart per direct is geactiveerd?!?
Ik heb de kaart op 4 oktober om 20.25 uur geactiveerd, dan gaat ook gelijk het abonnement in.
Deze datum van 4 oktober is ook de datum die we als begin abonnement aanhouden.

Ik zou dus heel graag willen dat dit NU wordt opgelost en dat ik er niet steeds achteraan hoef te gaan..
Waarom duurt dit nu weer zo lang??



NU al 3 (drie) dagen zonder internet.....

Dit bovenstaande staat in mijn topic, geschreven in de rbriek "Fakturen"
Ook zou de verkeerde verbruikskosten worden gecrediteerd, eergisteren al.
Dit is nog steeds NIET gebeurd.
Hele slechte zaak, meneer of mevrouw Simyo!!

Graag per direct de oplossing, dat wil zeggen, wat jullie hebben gezegd te zullen doen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Keesie,

Allereerst excuses voor het ongemak. Inmiddels heeft de technische dienst de oorzaak van het probleem kunnen achterhalen. Alle aansluitingen die last hebben gehad van hetzelfde probleem zullen automatisch worden hersteld. Dit zal voor uiterlijk het weekend opgelost zijn. Daarmee wordt ook de weergave van de verbruikskosten aangepast.

Je aansluiting is weer helemaal actief. Als je je toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken.

Groetjes,

Alex

Reageer