Skip to main content
Ik heb sinds december 2012 een nieuw abonnement bij Simyo, maar ik kom er vandaag achter dat de bundels nog niet actief zijn omdat het nummerbehoud nog niet is uitgevoerd.



Nu heb ik in december aangegeven dat ik mijn oude nummer wilde behouden, maar was hier volgens mij te laat mee. Ik maak nu dus gebruik van het nieuwe nummer. Ik hoop dat de bundels zo snel mogelijk geactiveerd kunnen worden want ik betaal nu meer dan de abonnementskosten.
Ik heb sinds december 2012 een nieuw abonnement bij Simyo, maar ik kom er vandaag achter dat de bundels nog niet actief zijn omdat het nummerbehoud nog niet is uitgevoerd.



Nu heb ik in december aangegeven dat ik mijn oude nummer wilde behouden, maar was hier volgens mij te laat mee. Ik maak nu dus gebruik van het nieuwe nummer. Ik hoop dat de bundels zo snel mogelijk geactiveerd kunnen worden want ik betaal nu meer dan de abonnementskosten.




Hoi Eev90,



Welkom op het forum :)

Goed dat je even een berichtje stuurt. Wanneer er nummerbehoud is aangevraagd, gaat je abonnement inderdaad pas in als dat voltooid is, of als je aangeeft dat je van nummerbehoud afziet. Jouw aanvraag nummerbehoud is destijds afgewezen omdat je nummer niet meegenomen mocht. Misschien was het al afgesloten?

Wij sturen je dan een email met de afwijzing en de vraag om contact met ons op te nemen. We moeten dan namelijk weten wat je nu wilt dat we ondernemen: een nieuw verzoek of het abonnement in laten gaan met het tijdelijke nummer.

Ik heb het nu voor jou in orde gemaakt dat je tijdelijke nummer je definitieve nummer is geworden. Je abonnement is dus vandaag ingegaan.

Voor deze maand heb je nog 16 minuten/smsjes, en op 1 juli begin je met een verse bundel :)



Groetjes,

Charlene

Reageer