Skip to main content
Hoi,



1.) Ik kan op "mijn simyo" sinds 3 maanden mijn resterende min/sms jes niet meer zien, ik heb al 6 keer gebeld naar de helpdesk maar zonder resultaalt.



2.) Ook wilde ik mijn abonement aanpassen toen de kosten nog lager waren, dit is niet gebeurt (kan nu nog steeds niet) en nu zijn de prijzen hoger! :(



Als dit niet snel word opgelost stap ik over!



Ik wil geen ontevreden klant zijn maar sinds dit probleem plaats vind begin ik dat wel te worden! Dus doe hier iets aan!



Jacco
Hoi Jaccobla,



We hebben je eerste vraag voor je opgelost. Als je nu inlogt, zou je de resterende bel/sms minuten moeten kunnen zien. Klopt dit?



Kan je aangeven naar welke bundel je wilt wijzigen of welke bundel je wilt toevoegen?



Groetjes,



Alex
Beste Alex,



Heel erg bedankt voor het repareren van de pagina.

Omdat de prijzen zijn gestegen ben ik gister over gestapt naar een andere provider, ik vond dat jullie bijna altijd hele goede service en hele snelle reacties geven. Ik vind jullie daarom ook een hele goede provider! Ik blijf met mijn pre-paid kaart nog wel bij jullie zitten.



Jacco
Hoi Jaccobla,



Geen dank. Jammer dat je bent overgestapt, maar wel leuk dat je nog wel een prepaid aansluiting hebt. Bedankt voor de complimenten uiteraard. Succes bij je nieuwe provider.



Groetjes,



Alex

Reageer