.

Beantwoord

Bundels aanpassen & korting

  • 19 July 2012
  • 9 reacties
  • 899 Bekeken

Badge
Tot 15 juli had ik korting op mijn abonnement. Voor mijn Simyo geregeld abonnement betaalde ik 6,99 ipv 9,99 en voor mijn 1 Gb databundel betaalde ik 4,99 ipv 9,99.

Bij de veelgestelde vragen lees ik: "Wijzigingen dienen uiterlijk voor de 25ste van de maand bij Simyo doorgegeven te worden zodat de wijziging per de 1ste van de maand verwerkt kan zijn".

Nu zie ik het volgende plaatje als ik mijn bundel wil aanpassen:

http://img208.imageshack.us/img208/6222/simyo.jpg

Link naar het volledige plaatje: http://imageshack.us/photo/my-images/208/simyo.jpg/

Wat ik mij afvraag: Als ik kies voor Simyo geregeld, de afbeelding rechts naast de geselecteerde afbeelding, behoud ik mijn korting dan?

Voor de databundel zal ik sowieso meer moeten betalen, ik denk erover om voor de 500 Mb te gaan voor 7,99. Klopt deze prijs ook voor mij? Of heb ik gene recht op korting en kost het mij 9,99.

Ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven. 
icon

Beste antwoord door Natascha 19 July 2012, 16:39

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Beste Muziekfreak,

Welkom op het forum!
Wanneer je de bundel aanpast zal je de korting gaan ontvangen. Wanneer je de internetbundel aanpast zal je de eerste 6 maanden €7,99 gaan betalen na de 6 maanden ga je €9,99 betalen.
Badge
Helder, ik heb de bundels zojuist aangepast!
Badge +6
Beste Muziekfreak,

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem en de wijziging van je bel en internetbundel zijn door gevoerd in het systeem.
Op 1-8-2012 zullen je nieuwe bundels actief gaan.
Badge
Yes, dat kreeg ik ook al gemaild. Dank voor de service!
Badge +6
Beste Muziekfreak,

Geen dank!!
Badge
Toch nog even een reactie. Ik kreeg vandaag een mail met de tekst 'we verlengen je maandelijkse korting op je Simyo Sim Only abonnement met 1 jaar'. Hardstikke mooi, ben er blij mee, maar ik heb juist de bundels gewijzigd om op de kosten te besparen.

Het liefste wil ik mijn 1 Gb internetbundel voor 4,95 weer terug, maar ik kan momenteel geen bundels aanpassen (vanwege de recente wijziging neem ik aan).

Kan je me per 1 augustus een 'weinig'  belbundel voor 4,99 en een 1 Gb internetbundel voor 4,99 krijgen? Zo ja, kan ik dan eventueel in een maand erna kiezen voor een 'geregeld' belbundel voor 6,99? Als ik weet wat de opties zijn dan kan ik een goede keus maken.
Badge +6
Beste Muziekfreak,

Die korting op je belbundel is met 1 jaar verlengd. De korting op je internetbundel zal niet worden verlengd.
De internetbundel van 1 GB voor €4,95 bieden wij niet meer aan. Je hebt per 1 augustus je internetbundel verlaagd naar 500MB.
Je gaat op je internetbundel 6 maanden korting ontvangen op de prijs van de bundel.
Badge
Ok, helder. Dank voor de snelle reactie overigens!

Er blijft bij mij alleen nog wel een vraag staan: Kan ik dan eventueel in bijv. oktober kiezen voor een 'geregeld' belbundel voor 6,99? M.a.w. blijft de korting behouden als ik later overstap naar een hogere belbundel?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Muziekfreak,

Als je in oktober wijzigt van bundel, ontvang je de korting die op dat moment geldt. Als de korting op dat moment geldt, ontvang je als bestaande klant dus ook de korting.

Groetjes,

Alex

Reageer