.

Beantwoord

Hoe kan ik de bundels wijzigen naar de bundels die op de website staan?

  • 19 April 2024
  • 6 reacties
  • 49 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 7 reacties

Waarom ishet goedkoper een nieuw abonnement te nemen bij simyo dan een bundel aanpassen bij simyo. Je wil je vaste klanten lees al jaren toch ook tevreden houden...

icon

Beste antwoord door Roeqajja 22 April 2024, 16:30

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Kijk eens bij instellingen abonnement verlengen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tasja,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik ben eens met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je contractvrij bent. Dit betekent dat je je contract kunt verlengen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen zoals @Ron H ook aangeeft (dankjewel voor je hulp!). Op deze manier kun je gebruik maken van de bundels die wij op onze website hebben staan. Als het verlengen is gelukt ontvang je meteen een bevestigingsmail van ons. 🙂

Groetjes,
Roeqajja 

Ik kan het contract van mij dochters nr wel verlengen alleen krijg minder mbs dan dat ik een nieuw contract afsluit

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Tasja,

Bedankt voor je bericht. Als je kan verlengen dan is dit eigenlijk hetzelfde als dat je een nieuwe bestelling zou plaatsen op onze website dus de bundels zouden hetzelfde moeten zijn. Welke bundels krijg je te zien als je wilt verlengen met de aansluiting van je dochter? 

Groetjes,
Amy

Abonnement 10gb €9.76

Nieuwe sim only Abonnement 15gb €6

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Tasja,

Bedankt voor je reactie. Ik vermoed dat je dan kijkt bij '’Bundels wijzigen'’. Je kan haar aansluiting verlengen als ze contractvrij is via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. Zou je mij eventueel een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer van je dochter en de persoonlijke gegevens die bij de aansluiting horen? Dan kijk ik even mee. 

Groetjes,
Amy

Reageer