Skip to main content
Mijn maandelijkse abbonement van simyo loopt van 1 april t/m 30 april. Vandaag heb ik via de site mijn bundel verhoogd van 100 minuten naar 300 minuten. Alleen tot mijn verbazing gaat dit pas per 1 juni in? Naar mijn idee is dit toch raar dat dit niet tot de laatste dag van de maand kan?

Ik hoor het graag wat hierin de oplossing is.
Helaas is er geen oplossing. Wil je een bundel wijzigen, doe dat dan uiterlijk de 25e van de maand, want gedurende de laatste week van de maand zijn geen wijzigingen mogelijk. Dat kan pas op de 1e weer, maar dan gaan je verhoogde of verlaagde bundels pas op de 1e van de daaropvolgende maand in. Helaas, het is niet anders....
Hoi murrays,



Dat klopt wat Scotsman zegt. Bundelwijzigingen geef je voor de 25ste door, anders is het voor maand erna weer. Dit staat ook vermeld bij het wijzigen als je klikt op Wanneer gaat mijn aanpassing in. Ook wordt de datum genoemd bij het bevestigen van de wijziging.

Het wijzigen van een bundel is een heel proces. De wijzigingen moeten worden doorgevoerd, de abonnementskosten moeten op de factuur worden bijgeschreven, je hele aansluiting wordt eigenlijk anders. Het is dus eigenlijk wel logisch dat dat niet tot de laatste dag van de maand kan, toch?

In mei wordt het dus nog een maandje rustig aan doen, en dan kun je in juni van je 300 minuten genieten. :)



Groetjes, Charlene

Reageer