Skip to main content
Beste Simyo,



Hoewel ik volgens mij verbruikswaarschuwingen aan had staan ben ik bijzonder ongelukkig verrast door enkele hoge rekeningen. Toch besloten mijn abbonnement te verhogen in plaats van meteen te switchen van aanbieder, en vervolgens krijg ik 2 mails, één waarin mijn nieuwe blackberry bundel in gaat, en een uur later dat hij opgezegd is. Als ik op de website kijk staat de bundel echter keurig aan, met blackberry internet en al.

Vanwege mijn verblijf in het buitenland en jullie hoge kosten voor bellen in het buitenland heb ik gewacht tot ik in nederland ben, met als resultaat dat jullie gesloten zijn in het weekend!!



Een zeer spoedige oplossing zou ik zeer waarderen, ik heb op dit moment erg veel spijt dat ik van mijn vorige aanbieder afgestapt ben.

Telefonisch contact wordt tevens gewaardeerd.



Martijn Berntsen
Beste Simyo,



Hoewel ik volgens mij verbruikswaarschuwingen aan had staan ben ik bijzonder ongelukkig verrast door enkele hoge rekeningen. Toch besloten mijn abbonnement te verhogen in plaats van meteen te switchen van aanbieder, en vervolgens krijg ik 2 mails, één waarin mijn nieuwe blackberry bundel in gaat, en een uur later dat hij opgezegd is. Als ik op de website kijk staat de bundel echter keurig aan, met blackberry internet en al.

Vanwege mijn verblijf in het buitenland en jullie hoge kosten voor bellen in het buitenland heb ik gewacht tot ik in nederland ben, met als resultaat dat jullie gesloten zijn in het weekend!!



Een zeer spoedige oplossing zou ik zeer waarderen, ik heb op dit moment erg veel spijt dat ik van mijn vorige aanbieder afgestapt ben.

Telefonisch contact wordt tevens gewaardeerd.



Martijn Berntsen




Hoi Martijn,



Fijn dat je het nog wilt proberen en je bundel verhoogd hebt. Je hebt bij die wijziging ook je Blackberry bundel aangeklikt. Dus heb je een mail gehad dat je oude BB bundel is gestopt, en dat je nieuwe BB bundel is gestart. Sorry dat dit verwarrend heeft gewerkt.

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad, en dat ze je daar hebben kunnen helpen om alles werkend te krijgen.



Groetjes,

charlene
Helaas hebben ze niet alles werkend kunnen krijgen en ben ik enkel dieper in de problemen geraakt.



Na contact 's ochtends waar de conclusie van de helpdesk was dat het aan mijn telefoon lag, heb ik mijn hele blackberry gebackupt en gereset naar fabrieksinstellingen.



Daarna werkte het nog steeds niet goed en heb ik weer gebeld en bleek dat er een vinkje uit stond ofzo voor BIS. Nu heb ik inmiddels wel contact met de BIS server enzo lijkt het (grote 3G enzo) maar mijn e-mail instellen lukt nog niet. alle wachtwoorden heb ik opnieuw ingevoerd maar er verschenen geen icoontjes op het home scherm (ook niet ergens anders, en ze zijn ook niet verborgen). Alle accounts weggegooit en opnieuw toegevoegd helpt ook niet, er verschijnen geen icoontjes.



Overal op internet staat dat ik contact op moet nemen met mijn 'mobile carrier', jullie dus, maar jullie helpdesk zegt dat ze mij niet kunnen helpen en dat ik het via blackberry moet proberen.



conclusie, nog niet in de buurt van een werkende telefoon sinds de aanpassing van mijn abbo...
Helaas hebben ze niet alles werkend kunnen krijgen en ben ik enkel dieper in de problemen geraakt.



Na contact 's ochtends waar de conclusie van de helpdesk was dat het aan mijn telefoon lag, heb ik mijn hele blackberry gebackupt en gereset naar fabrieksinstellingen.



Daarna werkte het nog steeds niet goed en heb ik weer gebeld en bleek dat er een vinkje uit stond ofzo voor BIS. Nu heb ik inmiddels wel contact met de BIS server enzo lijkt het (grote 3G enzo) maar mijn e-mail instellen lukt nog niet. alle wachtwoorden heb ik opnieuw ingevoerd maar er verschenen geen icoontjes op het home scherm (ook niet ergens anders, en ze zijn ook niet verborgen). Alle accounts weggegooit en opnieuw toegevoegd helpt ook niet, er verschijnen geen icoontjes.



Overal op internet staat dat ik contact op moet nemen met mijn 'mobile carrier', jullie dus, maar jullie helpdesk zegt dat ze mij niet kunnen helpen en dat ik het via blackberry moet proberen.



conclusie, nog niet in de buurt van een werkende telefoon sinds de aanpassing van mijn abbo...




Hi Martijnb,



Kun je wél gebruik maken van BBM, of dat ook niet?



Als je wel kunt Pingen dan werkt BIS in ieder geval wel. Het instellen van je e-mail is overigens toestelgerelateerd. Hier doen wij als provider helemaal niets mee.
Na een dag googlen en proberen en zoeken en dat soort dingen heb ik het werkend gekregen. Op zeer veel plaatsen wordt verwezen naar je 'mobile carrier' en jullie verwijzen weer terug naar blackberry.

Alles lijkt nu echter goed te werken.

Ik baal echter wel enorm van het feit dat de eerste helpdeskmedewerker niet doorhad dat het blackberry internet niet helemaal goed aan stond en direct concludeerde (overigens op een toon alsof ik een technisch onbenul was die maar gewoon naar hem moest luisteren) dat het aan mijn toestel moest liggen. Dit heeft mij een dag gekost ipv een uurtje wachten tot alles weer netjes verbonden is met BIS enzo.



Conclusie, gemengde gevoelens over de helpdesk bereikbaarheid/kundigheid, maar al met al lijkt het weer naar behoren te werken. 
Na een dag googlen en proberen en zoeken en dat soort dingen heb ik het werkend gekregen. Op zeer veel plaatsen wordt verwezen naar je 'mobile carrier' en jullie verwijzen weer terug naar blackberry.

Alles lijkt nu echter goed te werken.

Ik baal echter wel enorm van het feit dat de eerste helpdeskmedewerker niet doorhad dat het blackberry internet niet helemaal goed aan stond en direct concludeerde (overigens op een toon alsof ik een technisch onbenul was die maar gewoon naar hem moest luisteren) dat het aan mijn toestel moest liggen. Dit heeft mij een dag gekost ipv een uurtje wachten tot alles weer netjes verbonden is met BIS enzo.



Conclusie, gemengde gevoelens over de helpdesk bereikbaarheid/kundigheid, maar al met al lijkt het weer naar behoren te werken. 




Hoi Martijnb,



Wat was nu uiteindelijk de oplossing? Het is inderdaad jammer dat de eerste medewerker die je sprak niet zag dat de optie niet juist stond. Heb ook wel idee gekregen dat dat gesprek niet helemaal lekker verliep. Soms begrijp je elkaar niet goed, en dan kun je langs elkaar heen blijven praten. Gelukkig toen je de tweede keer belde, is dit wel opgemerkt. Vanaf toen hebben wij eigenlijk niets meer gewijzigd en geprobeerd te helpen met het instellen. Maar voor sommige toestelgerelateerde zaken moeten we dan inderdaad toch verwijzen naar de leverancier. En zij naar ons voor sommige instellingen.

Uiteindelijk werkt het nu, en horen we graag wat de doorslag gaf. Daar kunnen anderen dan weer wat aan hebben.:)



Groetjes,

Charlene

Reageer