Skip to main content
Ik ben zojuist over van mijn vorige provider naar Simyo.

Mijn nummerbehoud zou vandaag worden overgezet en nadat ik vandaag geen bereik meer had heb ik de sim-kaart van simyo geplaats.



Als ik nu inlog met mijn 06 dan is mijn bundel volgens de gegevens als iets meer dan de helft verbruikt. Zowel internet als belminuten.

Maar ik heb nog niks via simyo gebeld of geinternet? Hoe kan dit?
Hey earthling,



Welkom bij op dit forum en welkom bij Simyo!



Bij simyo lopen de bundels van de eerste van de maand tot de laatste van de maand. Helaas worden nieuwe klanten niet altijd klant op de eerste van de maand, Daardoor is de eerst maand afwijkend. Van deze maand van 31 dagen, ben jij er maar 14 dagen klant bij Simyo. Hierdoor is je bundel slechts ~45% van de hele bundel. Deze kleine bundel geldt ook maar tot het einde van de maand en kost natuurlijk ook minder(~45% van het totaal).



Lees ook dit topic even door. Dit legt het ook hoe dit in elkaar steekt.
Yep, een meer helder antwoord is er niet te geven.

Gelukkig ben jij van de cijfertjes, Groentjuh. Aan mij heb je niks. Zou er zomaar een paar procenten naast kunnen zitten. 😛
Ik ben zojuist over van mijn vorige provider naar Simyo.

Mijn nummerbehoud zou vandaag worden overgezet en nadat ik vandaag geen bereik meer had heb ik de sim-kaart van simyo geplaats.



Als ik nu inlog met mijn 06 dan is mijn bundel volgens de gegevens als iets meer dan de helft verbruikt. Zowel internet als belminuten.

Maar ik heb nog niks via simyo gebeld of geinternet? Hoe kan dit?
Hey earthling,



Welkom bij op dit forum en welkom bij Simyo!



Bij simyo lopen de bundels van de eerste van de maand tot de laatste van de maand. Helaas worden nieuwe klanten niet altijd klant op de eerste van de maand, Daardoor is de eerst maand afwijkend. Van deze maand van 31 dagen, ben jij er maar 14 dagen klant bij Simyo. Hierdoor is je bundel slechts ~45% van de hele bundel. Deze kleine bundel geldt ook maar tot het einde van de maand en kost natuurlijk ook minder(~45% van het totaal).



Lees ook dit topic even door. Dit legt het ook hoe dit in elkaar steekt.




Hoi earthling,



Ik heb niks toe te voegen aan het antwoord van Groentjuh. :)

Is het je nu duidelijker?



Groetjes,

Charlene

Reageer