.

Beantwoord

Bundel onlangs aangepast en toch een nieuw jaarcontract?

  • 24 December 2015
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Ik ben sinds 2013 bij Simyo en heb tussentijds een paar keer mijn bundel aangepast. Ging prima.
Eind oktober heb ik wederom mijn bundel aangepast en nu viel het mij op dat mijn instellingen vermelden dat mijn abonnement loopt van 1-11-2015 tot 1-11-2016.

Ik was in de veronderstelling dat een wijziging van een bundel geen invloed had op het contract en dat ik dus een maand opzegtermijn had. Kan iemand mij uitleggen wat er hier niet goed gaat?
icon

Beste antwoord door Estelle 27 December 2015, 12:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi,

Ik vermoed dat je bij het aanpassen van je bundel ook op de knoppen die in het bovenste rijtje stonden hebt aangeklikt. Daarmee bedoel ik de knoppen die staan achter "jouw abonnement".

Als je alleen bundels wijzigt dan heeft dat inderdaad geen invloed op je contractsduur. Simyo is nu gesloten wegens de kerst en ik kan alleen van vermoedens spreken. Maar iets anders kan ik mij nu niet bedenken.
Daar bovenaan viel/valt niets te kiezen. Er is maar 1 reeds aangevinkte optie genaamd 'Nog een jaar'. Als dat ervoor zorgt dat je bij het aanpassen van je bundel ook metren een nieuw contract neemt, dan vind ik dat persoonlijk oplichterij.

Maar eens contact opnemen met simyo na de kerstsluiting.
Meteen van oplichterij spreken is nogal overdreven. Als er door Simyo een fout is gemaakt dan zullen zij dit echt wel herstellen. Normaliter is bundels aanpassen gewoon mogelijk zonder contact verlenging. Er is ergens een fout gemaakt.

Je kunt hier gewoon een reactie verwachten van een moderator.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi PaneVino,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik vind het jammer om te lezen dat je het idee hebt dat er sprake is van oplichterij. Dat is niet het geval en het is niet de bedoeling dat je zo'n idee hebt. Je hebt namelijk zelf gekozen voor een extra jaar verlenging. Dit is op 14 oktober gebeurd en kun je zien aan de gratis extra MB's waar je voor gekozen hebt.

Direct na het bevestigen van je verlenging heb je een nieuwe overeenkomst gehad. Deze heb je per mail ontvangen.

Heb je er verder nog vragen over?

Groetjes,
Estelle

@Raytje; bedankt! Je hebt het heel goed uitgelegd 😉.

Reageer