Skip to main content
Ik heb vorige maand tijdig mijn internetbundel verhoogd. Het maandbedrag zou ook hoger worden voor de volgende maand stond in het overzicht . Dit is echter niet gebeurd. Kunnen jullie dit alsnog aanpassen, we zitten immers toch nog in het begin van de maand!
Hoi Anoniempje, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat vreemd dat dit niet is gebeurd, als je dit toch tijdig aan hebt gegeven. Ik heb meteen je aansluiting bekeken en zie ik helemaal geen spoor van een bundelwijziging 😞. De laatste keer dat je de bundels hebt aangepast is in juni.



Helaas kan ik het voor de komende maand niet meer voor je aanpassen, maar ik kan er wel op toezien dat het deze maand wel goed gaat. Zou je het nogmaals willen proberen via Mijn Simyo?
Ja dit is erg vreemd. Wellicht dat dit  via browser van de HTC ONE toch niet goed is gegaan met de optie 'mijn abbonnement wijzigen --> ja'.  Ik heb nu wederom mijn internetbundel aangepast (200MB-->1GB), maar via de laptop. We zullen het zien.
Hoi Anoniempje,



Dat zou heel goed de boosdoener kunnen zijn geweest! Je krijgt namelijk een pop-up om je bundelwijziging te bevestigen en sommige telefoons geven deze niet goed weer. Ik zie dat het je nu wel is gelukt, dus vanaf 1 december heb je een 1000 MB bundel 🙂.



Mocht je nog vragen hebben, zie ik je graag weer terug op het forum! 😃

Reageer