Skip to main content
Het is bekend dat je bundel per maand kan aanpassen.

Waarom is het niet mogelijk om dat per dag te doen.

Nu moet ik bv twee weken wachten tot dat bundel ingaat,maar minuten/MB zijn op.Buiten de bubdel kost een vermogen.Dus telefoon gebruik ik niet........

gemiste kans voor extra inkomsten voor simyo........

Zodra bundel bijna op is zou je keuze moeten krijgen of je wilt verhogen,wel per direct.Dat is zoo 2014 vind ik.

dat is pas flexibel....





hoe denken jullie erover?

en simyo,doer er iets aan en gooi het op tafel bij management...
Hoi sylwester,



Voor zover mij bekend is, is Simyo de enige provider waar je elke maand gratis je bundels naar boven én beneden kunt aanpassen. Wat dat betreft is er dus niemand flexibeler dan wij 🆒

Het is een mooi idee; dagelijks je bundels aan kunnen passen, maar denk je niet dat je factuur er nogal onoverzichtelijk van wordt? Bovendien werken we op onze facturen met kalendermaanden, dus wordt het een gigantisch rekenwerk om allemaal delen van bundels op de factuur te zetten, plus het bijbehorende verbruik binnen/buiten bundel 😕

Reageer