Skip to main content
hallo,

ik heb een paar weken terug mijn internet bundel aangepast van 1000 naar 500mb.

nu ben ik er achter gekomen dat ik die 1000mb toch wel nodig heb, hoe kan ik dit ongedaan maken?

1-1-13 gaat de verandering in, maar ik wil dit dus niet.



gr. bart.
hallo,

1-1-13 gaat de verandering in, maar ik wil dit dus niet.



gr. bart.




Ik vrees dat je voor de maand januari 'vast' zit aan 500 MB. En in januari kan je de bundel weer wijzigen naar 1.000 MB vanaf februari en verder. 
ok heb ik een vraag over mijn huidige internet.

mijn telefoon heeft vanacht opeens voor 500mb op gebruikt en ik weet niet hoe dit kan. ik ben nu dus over mijn bundel heen en snap er niks van.

ik heb een mbstatus app een tijdje terug gedownload en die meldt mij dat ik er over heen zit en dat het een "overige" app is, iets waar ik zelf niets aan kan doen. ik weet dus niet wat ik hier aan kan doen.
ok heb ik een vraag over mijn huidige internet.

mijn telefoon heeft vanacht opeens voor 500mb op gebruikt en ik weet niet hoe dit kan. ik ben nu dus over mijn bundel heen en snap er niks van.

ik heb een mbstatus app een tijdje terug gedownload en die meldt mij dat ik er over heen zit en dat het een "overige" app is, iets waar ik zelf niets aan kan doen. ik weet dus niet wat ik hier aan kan doen.




Hoi Bart g,



Ik heb het voor je bekeken in het systeem en je hebt je internetbundel verbruikt. Helaas kan ik niet zien waardoor dit gekomen.

Simyo mag wegens de wet op de privacy niet bijhouden wat je op het internet hebt gedaan. Wanneer je nu gebruik gaat maken van het internet zal dit tegen het buiten de bundel tarief worden berekend. Mocht je dit niet willen kan je via je persoonlijke pagina de optie 'Internet op je mobiel/MMS' uitzetten, wanneer je deze optie hebt uitgezet kan je alleen gebruik maken van het internet via WIFI. Je dient alleen wel de optie op 1 januari weer aan te zetten dan heb je namelijk een nieuwe bundel.
ok heb ik een vraag over mijn huidige internet.

mijn telefoon heeft vanacht opeens voor 500mb op gebruikt en ik weet niet hoe dit kan. ik ben nu dus over mijn bundel heen en snap er niks van.

ik heb een mbstatus app een tijdje terug gedownload en die meldt mij dat ik er over heen zit en dat het een "overige" app is, iets waar ik zelf niets aan kan doen. ik weet dus niet wat ik hier aan kan doen.




Hoi Bart g,



Ik heb het voor je bekeken in het systeem en je hebt je internetbundel verbruikt. Helaas kan ik niet zien waardoor dit gekomen.

Simyo mag wegens de wet op de privacy niet bijhouden wat je op het internet hebt gedaan. Wanneer je nu gebruik gaat maken van het internet zal dit tegen het buiten de bundel tarief worden berekend. Mocht je dit niet willen kan je via je persoonlijke pagina de optie 'Internet op je mobiel/MMS' uitzetten, wanneer je deze optie hebt uitgezet kan je alleen gebruik maken van het internet via WIFI. Je dient alleen wel de optie op 1 januari weer aan te zetten dan heb je namelijk een nieuwe bundel.





dus ik ben nu dus over mijn bundel heen zonder dat ik weet hoe dit komt.

ik heb zonder dat ik het weet 500mb verbruikt en moet hier wel voor betalen.

vindt het allemaal een beetje vreemd. ik was namenlijk nog lang niet bij mijn limiet, en dan wordt ik sochtends wakker en zit ik er over heen.
Hoi Bart g,



In het volgend topic kan je lezen wat voor veel internetgebruik kan zorgen op je toestel dit topic.

Reageer