.

Beantwoord

Bundel Aanpassings Probleem

  • 27 August 2012
  • 9 reacties
  • 419 Bekeken

Badge
Bij "bundels aanpassen" stonden bij mij de 200MB/basis en de 500MB/regelmatig allebei aangevinkt om de een of andere reden, ookal heb ik de 500MB/regelmatig internetbundel. (Ik heb ook de afgelopen twee keer 2 internetbundels op mijn factuur gehad, dus dubbel betaald. Beiden zijn/worden gecrediteerd.) 
http://i45.tinypic.com/hs8cvt.jpg 


Nu dacht ik...... Als ik even de 1000MB/vaak neem (want de 200MB/500MB kon ik beiden niet meer aanklikken) en dan meteen weer de 500MB neem, dan is het misschien opgelost. Dus dat niet meer de 200MB/500MB beiden aangevinkt zijn. 


Dus ik de 1000MB genomen, met het idee dat ik dat meteen weer terug kon veranderen/ongedaan maken en dus weer de 500MB als bundel omdat het nog niet de laatste 4 dagen van de maand is. Maar toen werd alles grijs...
http://i47.tinypic.com/2hy8ino.jpg



Dus nu heb voor volgende maand de 1000MB/vaak bundel staan, maar die wil ik eigenlijk niet. Ik wil gewoon de 500MB/regelmatig bundel. Enige mogelijkheid dat jullie dat aanpassen en/of weer ongedaan kunnen maken?
http://i48.tinypic.com/28txez5.jpg (ik weet dat er staat dat ik nu basis heb, maar dat is een bug of iets, want ik heb regelmatig. Er staat ook niet hoeveel MB ik nog over heb. Dit probleem wilde ik dus ook oplossen door even die bundels te wisselen)



Hopelijk was dit verhaal een beetje te volgen.
Zo niet, vraag maar raak.

Groetjes Monica
icon

Beste antwoord door Wayne 28 August 2012, 12:12

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Moneecah,

Wij hebben het verschil van de 500MB en de 1000MB bundel voor jou gecrediteerd zodat je exact hetzelfde betaalt voor de komende maand. Indien je van de 500MB bundel gebruik wenst te maken kan je deze na 01-09 wederom aanvragen via jouw persoonlijke pagina. Zou je even kunnen laten weten of dit je is gelukt?
Badge
Hoi Moneecah,

Wij hebben het verschil van de 500MB en de 1000MB bundel voor jou gecrediteerd zodat je exact hetzelfde betaalt voor de komende maand. Indien je van de 500MB bundel gebruik wenst te maken kan je deze na 01-09 wederom aanvragen via jouw persoonlijke pagina. Zou je even kunnen laten weten of dit je is gelukt?


Oke!
Verander ik hem na 01-09 zo snel mogelijk weer terug naar 500MB.
Ik laat het je weten.
Badge
Ik heb nu weer de 500MB gekozen, voor volgende maand.



Maar ik snap nu denk ik waarom ik steeds 2 internet bundels op mijn factuur heb.
Nu ook bij de 1000MB staat de 200MB OOK aangevinkt.
Om de eenof andere reden moet ik ook steeds voor mijn huidige bundel + de 200MB bundel betalen. (Al 2x eerder gebeurt. En is waarschijnlijk ook zo bij mijn nieuwe factuur.)

200MB + 500MB beide aangevinkt (vorige maand).
http://i45.tinypic.com/hs8cvt.jpg

Hier staan de 200MB + 1000MB beide aangevinkt (deze maand).
http://i45.tinypic.com/2ymh7v8.jpg

Kunnen jullie dat niet resetten of iets? Want is zeer irritant als ik elke maand moet aangeven dat ik voor 2 bundels moet betalen en dat jullie dat steeds moeten crediteren. Erg slecht dit. Waarschijnlijk is het een bug of iets. Maar zou fijn zijn als ik niet steeds mijn factuur moet controleren of hij wel klopt en dat ik niet teveel betaal.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Moneecah,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat er steeds dubbele bundels berekend worden. Dit probleem is ook al opgelost door onze IT afdeling. Zou je even kunnen laten weten of alles volgens jou correct op jouw volgende factuur staat?
Badge
Hey Moneecah,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat er steeds dubbele bundels berekend worden. Dit probleem is ook al opgelost door onze IT afdeling. Zou je even kunnen laten weten of alles volgens jou correct op jouw volgende factuur staat?


Zal ik doen!
Badge
Beetje late reactie, maar hierbij een screenshotje van de factuur van augustus:http://i50.tinypic.com/263hij7.png

Alle dingen die terug gecrediteerd moesten worden, zijn dat. Dus dat is mooi. Maar back to the point:
De extra 200MB internetbundel staat er nog steeds bij. (En hij wordt er tegelijkertijd weer afgehaald, wat ook heel mooi is!)

Maar ik snap niet helemaal waarom er bij de foute 200MB de datums  01.08.12 - 17.08.12 bij staan? Dat is vorige maand + het is maar een halve maand?
Badge
Beetje late reactie, maar hierbij een screenshotje van de factuur van augustus:http://i50.tinypic.com/263hij7.png

Alle dingen die terug gecrediteerd moesten worden, zijn dat. Dus dat is mooi. Maar back to the point:
De extra 200MB internetbundel staat er nog steeds bij. (En hij wordt er tegelijkertijd weer afgehaald, wat ook heel mooi is!)

Maar ik snap niet helemaal waarom er bij de foute 200MB de datums  01.08.12 - 17.08.12 bij staan? Dat is vorige maand + het is maar een halve maand? Hopelijk betekend dit dat hij er volgende maand er niet meer bij staat?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Moneecah,

Het klopt dat de internet bundel er nog bij staat. Dat komt omdat deze factuur al gedeeltelijk was ingeschoten in ons systeem. Vervolgens is de factuur wel aangepast. De oorspronkelijke gegevens vallen echter niet weg. De komende factuur zal echter geen dubbele internet bundels meer bevatten.

Groetjes,

Alex
Badge
Oke, mooi! 

Groetjes

Reageer