Skip to main content
Hallo simyo,



Ik heb nu zo'n 1,5 jaar een abonnement bij jullie die nu dus ook (als ik dat zou willen) maandelijks opzegbaar is. Maar nu wil ik mijn bundel aan gaan passen (meer mb's) en heb ik de keuze uit "Jaar - voordelig" en "Nog een jaar - extra voordelig". Ik wil alleen niet weer voor een heel jaar een contract aangaan, ik wil dat het gewoon mogelijk blijft om maandelijks mijn abonnement op te zeggen. Klopt het dat ik dan voor de optie "Jaar - voordelig" moet kiezen?
Niet aan de knoppen komen behalve dan die van de internet bundel en je verhoogt dan enkel je bundel(s).
Hoi Daphneee, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat je er niet voor kiest om nog een jaartje bij ons te blijven 😉. Gelukkig heeft Raytje je al de juiste kant op gewezen. Je moet in elk geval zorgen dat je niet op 'Nog een jaar' klikt, dan verleng je met een jaar. Je ziet in dat geval ook de bundels verspringen in prijs en grootte.



Laat je ons weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury
Oké bedankt allebei!

En de kans is groot dat ik gewoon nog een hele tijd bij simyo blijf hoor, maar vind het gewoon handig om flexibel te blijven! Heb vandaag mn internetbundel aangepast en niet op "nog een jaar" geklikt dus als het goed is het nu geregeld:)
Hoi Daphneee,



Yes graag gedaan 🙂 Ik begrijp dat je houdt van de flexibiliteit. Zelf vind ik dat ook heel handig aan mijn Simyo abonnement 😳 Je wijziging is doorgekomen en het staat helemaal goed.



Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug 😃

Reageer