Skip to main content
Hallo Simyo,



Ik ben al langer dan een jaar bij jullie klant en kan nu maandelijks mijn abonnement opzeggen. Nu wil ik mijn bundel wijzigen en zie dat ik goedkoper uit ben bij 'nog een jaar (extra voordelig)' en krijg dan de melding dat mijn contract met een jaar is verlengd.

Is het mogelijk dat ik nu ik de bundel heb aangepast nog wel maandelijks mijn abonnement kan opzeggen?



Alvast bedankt en groeten

Gijs
Hoi gijs,



Als je daadwerkelijk voor nog een jaar extra voordelig (nog een jaar zegt het al een beetje) gekozen hebt dan kan je niet meer maandelijks opzeggen, dus dan zit je er 1 jaar aan vast.



Ik hoop dat ik je het een beetje duidelijk hebt kunnen maken :)



Mvg,



Simnlru
Als je wat meer informatie wilt kan je op deze tarieven pagina:https://www.simyo.nl/tarieven/alletarieven#mobile.alletarieven



Voor meer informatie over de tarieven en abonnementen :)



Mvg,



Simnlru
Hoi Kaasklomp,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit even komt checken bij ons!



Je hebt op dit moment gekozen voor een aanbieding voor verlengde klanten. Als jij dus voor 'Nog een jaar - extra voordelig' kiest, verleng je jouw bundels met 1 jaar. In het systeem vind ik terug dat jij dit inderdaad hebt gedaan. De einddatum van het contract staat op 1 januari 2017. Was het niet de bedoeling om jouw contract te verlengen?



@Simnlru, bedankt voor je extra informatie en doorverwijzing :D



Groetjes,

Angela

Reageer