Skip to main content
Ik ben net overgestapt van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement. Ik kan in mijn Simyo niet duidelijk vinden hoe ik mijn abonnement voor een maand kan opwaarderen naar een hovere vorm. Kan dit uitgelegd worden?
Er is een Tabblad bundels aanpassen. En onder de vakjes met je bundels erin vind je ook een oranje balk waar bundels aanpassen op staat.  Als je dat aanklikt kan je kiezen uit de bundels en ophogen dus. 

Als je heel recent overgestapt bent, bijv. vandaag, dan kan het misschien morgen pas te zien zijn. 
Bedankt voor de reactie. Ik zie alleen onderaan nog niet de oranje balk bundels aanpassen staan. Ik kijk in de loop van de week wel weer even (het aanpassen is toch pas voor over een kleine maand.) Is het overigens ook mogelijk om de tijdelijk aangepaste bundel op ieder moment te laten ingaan?
Hoi Dretech,



Omdat je onlangs bent overgestapt van prepaid naar abonnement kun je nog niet je bundel wijzigen. Dit kan pas na de eerste factuurperiode. Dit houdt in dat je bundel pas per 1 februari verhoogd kan worden. Je kunt de wijziging dan uiterlijk 25 januari doorvoeren op je persoonlijke pagina, via de link 'Bundels aanpassen'.

Je kan je bundel altijd verhogen, maar nooit lager gaan dan je startbundel.

Reageer