Hoi,
Ik wil graag mn bundel aanpassen maar als ik via "Mijn Simyo" naar "Bundels aanpassen" ga, kan ik op deze pagina niets wijzigen. Ik kan alleen onder op "Tarieven & actie voorwaarden"Â kiezen waar ik naar een pagina doorgelinkt wordt waar ik een nieuwe bestelling kan plaatsen maar dat is niet wat ik wil. Kunnen jullie me ff helpen?
Ik wil graag naar een 500 min p/mnd belminuten en 500 MB internet p/mnd internet welke ook maandelijks opzegbaar is.
Alvast bedankt,
Danny
Bladzijde 1 / 1
Heb hetzelfde probleem. Zo werkt het niet. Je krijgt dan een nieuwe bestelling. Voorheen ging het simpel.
gaarne hulp
gaarne hulp
Beste DannyT en A Hoogeveen,
Wij hebben op de persoonlijke pagina van jullie beide ingelogd om na te gaan wat dit probleem is. Echter konden wij gewoon een bundel wijziging doorvoeren. Wellicht was het een tijdelijk probleem wat nu niet meer speelt of een fout van jullie webbrowser. Wij adviseren jullie het nogmaals te proberen, eventueel met een andere webbrowser. Laat ons even weten of het is gelukt.
Groetjes,
Arie
Wij hebben op de persoonlijke pagina van jullie beide ingelogd om na te gaan wat dit probleem is. Echter konden wij gewoon een bundel wijziging doorvoeren. Wellicht was het een tijdelijk probleem wat nu niet meer speelt of een fout van jullie webbrowser. Wij adviseren jullie het nogmaals te proberen, eventueel met een andere webbrowser. Laat ons even weten of het is gelukt.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.