.

Beantwoord

Bundel aanpassen

  • 22 July 2012
  • 23 reacties
  • 3049 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik wil van bundel veranderen. Dat wil zeggen: alleen minder belminuten/sms-jes, de internetbundel wil ik behouden. Kan dit of moet je dan ook weer je internetabo. opnieuw afsluiten?

Ik vind het wel irritant dat ik deze vraag niet via de klantenservice kan stellen. Ik krijg telkens "er is een fout opgetreden" op het scherm...
icon

Beste antwoord door Manisha 22 July 2012, 22:29

Bekijk originele reactie

23 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Lisa,

Welkom op het Simyo forum!
Je kunt de bundelwijziging van de het bel/sms abonnement doorvoeren via de persoonlijke pagina (tabblad overzicht). Dit heeft geen invloed op je internetbundel. Graag vernemen we wat je bedoelt met de foutmelding als je de vraag via de klantenservice wilt stellen, waar verschijnt deze foutmelding?

Groetjes,

Manisha
Reputatie 7
Badge +9
Manisha,
De simyo site heeft een probleem als je inlogt in mijn simyo en vervolgens een pagina bezoek waarvoor je NIET ingelogd hoeft te zijn.
Om het te reproduceren kun je gewoon inloggen op mijn simyo en daarna naar http://www.simyo.nl/ gaan, en vaak/altijd beland je op http://www.simyo.nl/500.html .

Dat is wat Lisa bedoeld!
Badge
Bedankt voor jullie reactie. Even geprobeerd en Inderdaad: als je niet ingelogd bent, bereik je wel de klantenservice :) Voortaan zo maar doen, dan...
Reputatie 5
Badge +10
Wellicht valt hier toch nog wat aan te verbeteren. In ieder geval goed om te horen dat het is gelukt.

Groetjes,

Alex
Badge
Tja, en dan toch heeft  Symio mijn internetabonnement beëindigd, ondanks jullie antwoord dat een aanpassing van je bundel NIET van invloed is op je internetabonnement.  ik heb een smartphone en zit nu dus een maand zonder internet. Ik had een zeer voordelig internetabo. en dat kwam jullie natuurlijk goed uit om dit stop te zetten... Zeer teleurstellend allemaal.
Badge +6
Tja, en dan toch heeft  Symio mijn internetabonnement beëindigd, ondanks jullie antwoord dat een aanpassing van je bundel NIET van invloed is op je internetabonnement.  ik heb een smartphone en zit nu dus een maand zonder internet. Ik had een zeer voordelig internetabo. en dat kwam jullie natuurlijk goed uit om dit stop te zetten... Zeer teleurstellend allemaal.

Beste Lisa,

Kan je mij in een privé bericht je telefoonummer versturen waar het omgaat zodat ik je aansluiting voor je kan nakijken.
Beste heer/ mevrouw,

Wat gebeurt er als mijn abonnent afloopt? Wordt dit automatisch verlengd onder dezelfde voorwaarden?

Met vriendelijke groet,

Dienah van zenderen
Badge +6
Beste Dien,

Welkom op het forum!
Ik heb je gegevens bekeken in het systeem. Volgens de gegevens heb je een oud Tringg abonnement.
Zolang je zelf niet het abonnement opzegt loopt je abonnement door. Mocht je het abonnement willen opzeggen dan is het abonnement per maand opzegbaar.
Bericht vervalt..
Bundels aanpassen lukt niet! Je wordt dan gezien als nieuwe bestelling! Dat was voorheen niet!!
Badge +2
A Hoogeveen,

Wij hebben geprobeerd in te loggen op je persoonlijke pagina om te kijken waar je vastloopt met een bundelwijziging. Echter konden wij gewoon een bundelwijziging doorvoeren. Wellicht was het een tijdelijk probleem of lag het aan je webbrowser. Wij adviseren je het nogmaals te proberen eventueel met een andere webbrowser.

Groetjes,

Arie
Er is bij de bestelling van mijn abonnement iets foutgegaan. Ik heb het XXL 1250 minuten abonnement besteld maar zie gisteren tot mijn verbazing dat ik een 600 minuten (simyo veel) abonnement heb. De klantenservice kan mij hier niet mee helpen. Hoe is dat mogelijk dat er niemand schijnt te zijn die een verkeerde bestelling recht kan zetten?

Ik ken een leuk filmpje over een container bij Mobistar..

http://www.youtube.com/watch?v=mxXlDyTD7wo
Badge +2
Beste Velsen1985,

Uit onze gegevens blijkt dat je geen Simyo XXL hebt bestel. Dit staat ook niet in je contract. Helaas kunnen wij dat niet aanpassen. Als je abonnement is ingegaan kan je de wijziging naar Simyo XXL alsnog doorvoeren.

Groetjes,

Arie
Bedankt voor je reactie.. Maar je brangt weinig nieuws.. Het zal ook wel aan mij liggen, computers maken namelijk meestal geen fouten. Ik zal het aanpassen zo snel het kan.. Maar vind het wel raar dat jullie dit niet aan kunnen passen... Raar systeem..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Velsen1985,

Het is jammer dat je de simkaart al geactiveerd hebt anders had je nog een nieuwe bestelling kunnen plaatsen en deze kunnen terug sturen. Helaas is dit niet mogelijk. Anders hadden we dit uiteraard voor je gedaan.

Groetjes,

Alex
Ja leuk antwoord. In de brief staat niets meer over welk abonnement ik besteld heb. Ik kreeg alleen een brief dat ik mijn simkaart kon activeren. Na het activeren zag ik dat ik niet het juiste abonnement had. Ik ga mijn abonnement wel aanpassen als mijn telefoonnummer overgezet is naar simyo. Ik zag dat de XXL bundel tijdelijk is. Ik hoop dat het op 20 december nog mogelijk is naar dit abonnement over te stappen. Wanneer dit niet mogelijk is stop ik derict weer met simyo en ga ik op zoek naar een andere aanbieder.

Ik vind het nog steeds een vreemd systeem. Dat er bij jullie niemand is die verkeerde bestellingen recht kan zetten. Het is mijn eigen fout maar Simyo schiet op dit gebied naar mijn mening toch echt tekort richting een nieuwe klant. Ik heb nog geen minuut gebeld via simyo maar baal er nu al van.
Badge +2
Beste Velsen1985,

Op het moment dat je de simkaart activeert krijg je het contract te zien. Hier staat in vermeld welk type abonnement je hebt en wat eventueel de aanvullende bundels zijn. Dit dien je te bevestigen. Als je dit niet had bevestigd kon je de simkaart retour sturen en een nieuw abonnement bestellen. Wij adviseren je je abonnement te wijzigen op het moment dat je nummer is overgezet. Wij kunnen je niet garanderen dat wij het XXL abonnement nog aanbieden. Echter zullen wij je wel een passende oplossing bieden als dit niet meer het geval is. Laat dan even weten dat dit door mij is toegezegd.

Groetjes,

Arie
Ok, ik heb blijkbaar niet opgelet omdat ik er volledig vanuit was gegaan dat ik het goede abonnement had besteld. Ik zal afwachten of het XXL abonnement nog te bestellen is in December. Het XXL abonnement was voor mij de reden om naar Simyo over te stappen. Is de einddatum bij jullie niet bekend?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Velsen1985,

Wat bedoel je precies met de einddatum? Ik verwacht wel dat het XXL abonnement nog wordt aangeboden hoor. Dat betekent dat je ook nog kan wijzigen naar XXL.

Groetjes,

Alex
Ik heb ook net mijn flexibel abbonnement gewijzigd, van sms 100 naar 300.  Ik hoop ook idd dat mijn huidige internet abbonnement is gelijk gebleven; deze wou ik namelijk niet wijzigen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Laurie,

Met het wijzigen van je belbundel, wijzig je niet automatisch ook je internet bundel. Deze blijft dus gewoon hetzelfde.

Groetjes,

Alex
Ik heb daarnet een nieuw abonnement bij jullie aangevraagt en alle gegevens al ingevult, maar toen ik nummerbehoudt wilde aangeven, stond simyo daar niet bij. Ik wilde namelijk een nieuw abonnement/ het abonnement bij jullie veranderen, want ik had al een abonnement bij simyo en dat was in november afgelopen, en wilde dat nog veranderen. Ik wist niet hoe, dus sloot ik een nieuw abonnement af, maar pas later kwam ik erachter dat dat via: ''bundel aanpassen'' had gemoeten. ik weet nu dus niet wat ik moet want ik kom niet verder bij nummerbehoudt en ik durf de bundel nu ook niet aan te passen omdat ik bang ben dat ik dadelijk voor twee abonnementen moet betalen (ik namelijk zelfs al de 1 cent betaalt die van je bank wordt gehaald om het rekeningnummer te checken).

Ik zou het zeer op prijs stellen als er snel gereageert kan worden.

Alvast bedankt,

Annemie 
Reputatie 2
Badge +1
Hey Annemie,

Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.

Reageer